Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Brasilien nästa – boende i Natal/Fuertalesa

• Brasilien nästa – boende i Natal/Fuertalesa

Publicerad av wildguide på 26 oktober, 2006 vid 15:59

Jippie…nästa vecka bär det av till Natal och Fuertalesa i Brasilien.
    Då vi inte har någon plan hur länge och var man ska vara på varje plats så är jag tacksam för lite tips om var man kan bo och vart man vänder sig.

Nån annan som ska dit i november?

/Wildguide :cool2:

callekuling svarade 18 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • andi_j

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 16:42

Finns många Pousadas eller vad det nu heter motsvarande vandrarhem, ta ett i högen bara

• samhansson

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 17:21

tänkte dra till kittelfjäll, har hört att det RULES.

• wildguide

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 20:42

Pousadas! Ok thanx.

Visst, Kittelfjäll är grymt. Har varit där i 11 år och har inte tröttnat. Kommer snart med lite nyheter för alla kitare.

/Wildguide

• alexrh

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 09:41

Vi er 6 stk. som drar fra Norge 4.11. Vi drar først til Natal og videre til Pipa så får vi se hvor vi ender etter det. Blir nok en tur mot Fortaleza

• nic

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 10:57
    alexrh wrote:
    Vi er 6 stk. som drar fra Norge 4.11. Vi drar først til Natal og videre til Pipa så får vi se hvor vi ender etter det. Blir nok en tur mot Fortaleza

Jag och min tjej landar i Natal 2v fr 9nov. Drar antagligen till Paracuru fast pipa låter fint så det kanske blir några dagar på slutet.

nic

• callekuling

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 12:55

Passera Pipa Beach påvägen från Fortaleza ner till Jao Pessoa förra hösten. Helt sjukt fint ställe alltså, lite dyrare än genom snittet dock..Finns schysta spots ändä nere från Jao Pessoa och upp till Jericoacoara…Jag vill tillbaka..NU!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Brasilien nästa – boende i Natal/Fuertalesa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.