-
Brasse stol
Någon fick med min brasse stol från Waveclassic, det är väl ingen stor grej, men det vore trevligt om den skulle komma till rätta utan att jag behöver köpa en ny.
Hägga ( Gula Mercedesbussen )
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Stulet & Kvarglömt › Brasse stol
Någon fick med min brasse stol från Waveclassic, det är väl ingen stor grej, men det vore trevligt om den skulle komma till rätta utan att jag behöver köpa en ny.
Hägga ( Gula Mercedesbussen )
Det stämmer, lämna tillbaka den för fan. Vad den kostar spelar ingen roll. Blir man av med en brassestol blir man ledsen. Det skär i hjärtat. Tänk så många timmar man spenderar i sin brassestol när man väntar på vind under sommaren. Ses på vattnet. P.S. Lycka till med din jakt på stolmarodören!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Stulet & Kvarglömt › Brasse stol
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.