Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brasurfcenter på Teneriffa ??

• Brasurfcenter på Teneriffa ??

Publicerad av rino på 29 oktober, 2002 vid 22:19

Finns det någon som har bra tips på surfcenter med bra grejer. Det ska visst blåsa 60% av dagarna så jag vill inte ta med mina egna. Har hittat ett vid El Medano som heter Playa Sur (mistral) men är tacksam för fler tips.

anders_hoffman svarade 22 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2002 vid 11:36

Det finns en surfshop vid norra viken i El Medano. Sämre utbud men billigare. Ska finnas något F2-center också har jag för mig. Tror inte det fanns någonting utanför Medano. Enda övriga stället att segla är Playa las Americas. Kolla det när det inte blåser i Medano.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2002 vid 11:37

Det finns en surfshop vid norra viken i El Medano. Sämre utbud men billigare. Ska finnas något F2-center också har jag för mig. Tror inte det fanns någonting utanför Medano. Enda övriga stället att segla är Playa las Americas. Kolla där när det inte blåser i Medano.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2002 vid 11:59
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2002 vid 12:00

Playa sur suger om du inte är nybörjare.

• waterboy

Medlem
    30 oktober, 2002 vid 21:26

Hej
    Skulle också vilja veta mer, vcet nån om man kan hyra bräda på stranden i Santa Cruz,ska bo(v. 49) lite söder om den. Och jag seglar jolle på en klubb där som har massa surfgrejor, kanske man kan låna?? isf, vad heter: Kan man låna/hyra windsurfingutrustnong här?? dom kan ingen engelska där och förra året hade vi en liten incidennt som ledde till att polisen blev tillkallad, men det löste sig.
    tacksam för svar innan v 49, hoppas jag.

Abbe, om nån behöver smågrejor, typ fena så kan jag köpa det där, det är asmycket billigare!!

• kungdenknege

Medlem
    31 oktober, 2002 vid 09:18

Tror du du kan köpa en weedfena till mig!? Vore skitschysst!

• waterboy

Medlem
    31 oktober, 2002 vid 11:00

längd??
    isf vill jag ha pengar innan.
    & hur ser en sån ut??
    Abbe

• kungdenknege

Medlem
    31 oktober, 2002 vid 13:46

Vet inte längd än, kan ta reda på. När sticker du? Och var bor du?

• anders_hoffman

Medlem
    31 oktober, 2002 vid 18:06

Längder och bilder på weed-fenor finns HÄR !!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brasurfcenter på Teneriffa ??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.