• poon

Medlem
    21 mars, 2005 vid 10:10

Har kita vid surf klubben där. Funkar hyggligt, lite tight o rigga bara. Badet vid Lindö funkar osså.

/Pontus

• coffer

Medlem
    21 mars, 2005 vid 10:12

Vilka vindar e d som gäller?

Klubben? vart håller den hus?

• lasse62

Medlem
    21 mars, 2005 vid 11:01

…. har aldrig kört där med det borde kunna funka. På våren kan det bli sjöbris.
    /LA

• biorno

Medlem
    21 mars, 2005 vid 11:43

Som sagt, det får bara plats för 1 som ska ut eller in, samt att man vill inte sätta draken längst ut och bli överkörd av en oljetanker på väg in i viken.

• matthias

Medlem
    21 mars, 2005 vid 11:46

jag lider med er där uppe..

• guran

Medlem
    21 mars, 2005 vid 11:55

kyckling

• mrmille

Medlem
    21 mars, 2005 vid 12:56

Svar till:

Som sagt, det får bara plats för 1 som ska ut eller in, samt att man vill inte sätta draken längst ut och bli överkörd av en oljetanker på väg in i viken.

[/ QUOTE ]

wink.gif
    Tacka vet jag stjärnorp!
    1cm till 20cm stora sten över hela botten de första 10 metrarna. 2 meter bred ”sandstrand” att starta på, annars får man starta på gräset ovan för att kamikaze hoppa genom träden som står ivägen. Alltid kul att se om man överlever.

Minns när jag blev upploftad av min FS warrior 16.5 50 meter upp på campingen, hade lite ont i kroppen efter att ha flugit genom ett träd smile.gif

Bråviken låter ju som ett fint ställe. Vad är lite oljetankers vid en jämföresle mot arga pensionärer som campar!

• biorno

Medlem
    21 mars, 2005 vid 12:57

Det var precis såna som dig som jag tänkte på…

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 13:21

att ni inte flyttar ner hit istället. långgrunt, sand, jämn vind stora ytor att rigga på.
    fast de kanske inte e nån sport då? smile.gif

• mrmille

Medlem
    21 mars, 2005 vid 14:05

&/(Q/”#=(!/”#)=(=)(”¤@$£€{

Bleh, snackade med nån söderbo som klagade på deras förutsättningar och jämnförde sig med danskarna.

Men visst är det lockande smile.gif

• fredo

Medlem
    21 mars, 2005 vid 15:48

Indeed! Kom ner nu gubbar! I weekenden var jag och rekade Skanør/Falsterbo
    och Ystad….jøsses jævlar vilka strænder de har hær! Sen kan man nog
    multiplicera antalet dagar med gøddigt brall med en faktor 10 eller nåt…
    Me casa su casa hombres. Hur många kite:ers får man in på 28kvm?

• luuddee

Medlem
    21 mars, 2005 vid 15:51

ja vad ska man säga.. välkommen till pradiset/rivieran..

• walle

Medlem
    21 mars, 2005 vid 16:06

Svar till:

att ni inte flyttar ner hit istället. långgrunt, sand, jämn vind stora ytor att rigga på.
    fast de kanske inte e nån sport då? smile.gif

[/ QUOTE ]
    kitesurfing ska va en actionsport ju! annars kan man lika gärna spela golf….

Nej tacka vet jag sten, träd, klippor och båtar det gör det hela lite mera spännande wink.gif

• mrmille

Medlem
    21 mars, 2005 vid 17:32

Svar till:

kitesurfing ska va en actionsport ju! annars kan man lika gärna spela golf….

Nej tacka vet jag sten, träd, klippor och båtar det gör det hela lite mera spännande wink.gif

[/ QUOTE ]

Jaaaa, eller den klassiska härliga marken. Den är fin att träffa med näsan före efter en fin kiteloop!

• guran

Medlem
    21 mars, 2005 vid 21:14

ska ner till Skaååååååååne till helgen. slår dig en pling om jag hinner förbi Malmö.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.