Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Briefing East Coast Speedhawks

• mattias-j

Medlem
    25 juni, 2011 vid 19:32

Vilken god laginsats!!! Grymt bra kört boys. Grattis Mackan, bra gippat :laugh:. Ledsen att jag valde “fel” planka när vi gick för timmen…. Men vi får väl vara nöjda. Patrik, Mackan, Mats nästa gång måste vi tydligen förbi udden med typ 150 meter för att NM ska bli hel. Vi missade alla med ca 100-150 meter annars hade vi haft 32-35 på NM allihop.

• davven

Medlem
    26 juni, 2011 vid 20:17

Grymt ni kör så det ryker, jag får klicka hem en ny GT-31 efter massa strul med elvan. Har kört minst 3 nm + massa annat som inte loggats vid olika tillfällen. Men jag är inte bitter 😉

Jag kan posta ett par bilder från i lördags iaf.

• mattias-j

Medlem
    2 september, 2011 vid 07:31

På måndag försöker vi åka timman så många som kan och vill. Vi kommer förmodigen åka upp till Böda. Progg sydost 8-13 m/s hela dagen, soligt 18-20 grader varmt som kan ge lite extra vind då sjöbrisen är från samma håll. Vi kommer utgå från Böda Sand och segla över hela bukten till Ängjärnsudde, gippa och sen tillbaka. Man behöver typ 3 tur och retur för 1 timman då det är ca 7 km enkel resa… Runda fina härliga dyningar utlovas, segling när den är som bäst!!!! Marcus, Markus och jag är 95% just nu. Fler??? Onsdag ser lovande ut för dammen, men vi får väl se om proggen håller…. Ska ut i garaget nu och snickra på ett nytt tåskydd :tongue: .September siktar vi på 6 poäng på GPSTC :grin::cool2::crazy::wink:

• larsd

Medlem
    2 september, 2011 vid 17:06
    Mattias J;668252 wrote:
    På måndag försöker vi åka timman så många som kan och vill. Vi kommer förmodigen åka upp till Böda. Progg sydost 8-13 m/s hela dagen, soligt 18-20 grader varmt som kan ge lite extra vind då sjöbrisen är från samma håll. Vi kommer utgå från Böda Sand och segla över hela bukten till Ängjärnsudde, gippa och sen tillbaka. Man behöver typ 3 tur och retur för 1 timman då det är ca 7 km enkel resa… Runda fina härliga dyningar utlovas, segling när den är som bäst!!!! Marcus, Markus och jag är 95% just nu. Fler??? Onsdag ser lovande ut för dammen, men vi får väl se om proggen håller…. Ska ut i garaget nu och snickra på ett nytt tåskydd :tongue: .September siktar vi på 6 poäng på GPSTC :grin::cool2::crazy::wink:

Jag ska heja och hålla tummarna från ett mötesrum i Polen!

• mattias-j

Medlem
    3 september, 2011 vid 05:24

Nu är det onsdag och fredag i dammen som gäller istället. Man har ju rätt att ändra sig. Eller hur SMHI…

• mattias-j

Medlem
    5 september, 2011 vid 14:46

Mums!!

• mattias-j

Medlem
    5 september, 2011 vid 14:51

Besynnerlig liten gardering från SMHI ?! :shocked:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Briefing East Coast Speedhawks

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.