Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bringdal tar hem dubbelelimineringen!

• the_novice

Medlem
    1 april, 2005 vid 09:15

April, april…

• mag

Medlem
    1 april, 2005 vid 12:29

För ett ögonblick stod jag upp och skrek ut min lycka! laugh.gif

Och OM bara vågorna hade varit större så hade chanserna till avancemang funnits ett par steg men i mindre swell är det tufft att möta trickkillarna som vågar ladda i dessa förhållanden. frown.gif
    /Magnus

• surfineurope

Medlem
    1 april, 2005 vid 13:28

Ber om ursäkt för det usla aprilskämtet, men faktum är att PWA i sin första press-release från gårdagen felaktigt meddelade att Bringdal fanns med bland de 16 som fortfarande kan vinna tävlingen. När jag sedan fick veta att så inte var fallet lackade jag ut, slängde deras press-release och lät fantasin skena iväg…

I den rättade pressreleaen kan man i stället läsa att ”Anders Bringdal (Neilpryde) had a brilliant first round heat and showed the crowds that he had not lost his competitive edge after all these years. However he couldn’t match the talents of Fabrice Beaux (Neilpryde)…”

Får se om jag orkar lägga upp den riktiga press-releasen i morgon, tillsammans med uppdateringarna från dagens seglingar. Än är tävlingen inte över så håll er uppdaterade på http://www.surfineurope.net

/Jonas

• bonasurf

Medlem
    1 april, 2005 vid 14:50

Kanske det olustigaste april skämtet hittills

• rasmus_w

Medlem
    3 april, 2005 vid 02:17

Rätt kul tyckte jag. “Sjuka off the lips”. Slår vad om att han dessutom slog domarna med häpnad genom att göra en helt osannolik piruettgipp. När han dessutom hade lyckats med en Clew first-vattenstart tjöt publiken av hänförelse.

• surfineurope

Medlem
    3 april, 2005 vid 10:39

Ok, Bringdal vann inte, men han är ändå kungen! Grattis till Josh Angulo istället. Nu kan ni läsa de riktiga press-releaserna på http://www.surfineurope.net

/Jonas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bringdal tar hem dubbelelimineringen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.