Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bris i habo…

• vogon-jeltz

Medlem
    23 juni, 2009 vid 18:02

Tror det va bris här hemma oxå fick själv 2h + att jag satte min första S-bend tack vare flat3.se:s trick tips :). Tack curry!

• simonm

Medlem
    23 juni, 2009 vid 18:08

Körde på Ribban istället, där var bra tryck också. Hade man visst att det skulle bli bra bris i Habo (trodde inte det blev så bra med rakt nordliga vindar) hade det blitt där istället.

/Simon

• ove11

Medlem
    23 juni, 2009 vid 20:47
    JohanW;554905 wrote:
    Körde 2 timmar själv me sjukt bra tryck i 12an var va alla de va helt perfa!!

Tack Johan för hjälpen att starta min drake.
    Det blev mycket finna 2 timmar för att försöka ta sig fram vidare i nybörjare etapperna för min del.

föresten, är det någon chans man köra någonstans i Skåne imorgon.
    Jag kör gärna dit om någon behöver.

/Oliver
    0765424005

• skotten

Medlem
    23 juni, 2009 vid 21:04

only waves tomorrow mate 🙁 maybe LA is do-able?

• davids

Medlem
    24 juni, 2009 vid 11:41

Secret levererade som vanligt med 10 m/s hela dagen. Så jävla gött att man får ha det stället för sig själv, i princip..

• hbgkitare

Medlem
    24 juni, 2009 vid 12:16
    Davids;555081 wrote:
    Secret levererade som vanligt med 10 m/s hela dagen. Så jävla gött att man får ha det stället för sig själv, i princip..

Fast vi vet att du körde på Margreteberg!

• davids

Medlem
    24 juni, 2009 vid 13:08

Jasså det ”vet” du?:D

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bris i habo…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.