Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bris i Klagshamn till helgen?!?

• surfan

Medlem
    31 maj, 2008 vid 19:30

ja det var otroligt gött i klagshamn i dag tack ska ni ha för erat goa bemötande!! mvh Surfan

• jester

Medlem
    31 maj, 2008 vid 19:58

Japp, najs som fän! Synd bara att det inte blåste liiite mer… Tobhed: tack för frukosten!

• tobhed

Medlem
    31 maj, 2008 vid 20:39
    Jester;471491 wrote:
    Japp, najs som fän! Synd bara att det inte blåste liiite mer… Tobhed: tack för frukosten!

alltid välkomna!

• snuffe

Medlem
    31 maj, 2008 vid 20:48

Det var ju kanon idag. Men jag undrar om vindfenomenet. Vad menar du med att vinden från land får ökad amplitud?

• nlc

Medlem
    1 juni, 2008 vid 06:29

Kul att se så många surfare på plats, både speed/slalom, freestyle och traditionell starta-plana-krascha fanns representerat. Stor aloha till alla som var där 🙂

Några bilder från gårdagens surf finns i galleriet.

• ian

Medlem
    1 juni, 2008 vid 09:10

någon som råkade få med fel mast hem igår?
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=58220

• glader

Medlem
    1 juni, 2008 vid 19:20

Måste också stämma in i lovsången för Klagshamn!

Lördagen bjöd på underbar surf. Spenderade nästan 6 timmar på vattnet, mestadels med 6.5 och ca en timme med 7.8.

Idag var det lite svajigt, men fick i alla fall två fina timmar med 7.8 innan jag åkte vid två-tiden. Hoppas innerligt det kom lite mer vind för speciellt för långväga gäster som inte hann ut i tid.

Om surfet var underbart så var bemötandet dubbelunderbart! Tusen tack Janne, Kalle och Birgitta för gästfriheten! Klagshamn har en klubbstämning och en bredd på surfingen (har under helgen sett ALLT från Järvinen original till absolut senaste slalom och freestyle-kit) som jag tror är helt unik i Sverige. Och så många surfare; igår räknades det in 44 bilar om jag minns rätt.

Kul också att få träffa massa Steffo-alias i verkligheten!

En helg att minnas med värme.

Hälsar en mörbultad, solbränd och lycklig Fredrik

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bris i Klagshamn till helgen?!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.