Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bris i Klagshamn till helgen?!?
-
ja det var otroligt gött i klagshamn i dag tack ska ni ha för erat goa bemötande!! mvh Surfan
-
Japp, najs som fän! Synd bara att det inte blåste liiite mer… Tobhed: tack för frukosten!
-
Jester;471491 wrote:Japp, najs som fän! Synd bara att det inte blåste liiite mer… Tobhed: tack för frukosten!
alltid välkomna!
-
Det var ju kanon idag. Men jag undrar om vindfenomenet. Vad menar du med att vinden från land får ökad amplitud?
-
Måste också stämma in i lovsången för Klagshamn!
Lördagen bjöd på underbar surf. Spenderade nästan 6 timmar på vattnet, mestadels med 6.5 och ca en timme med 7.8.
Idag var det lite svajigt, men fick i alla fall två fina timmar med 7.8 innan jag åkte vid två-tiden. Hoppas innerligt det kom lite mer vind för speciellt för långväga gäster som inte hann ut i tid.
Om surfet var underbart så var bemötandet dubbelunderbart! Tusen tack Janne, Kalle och Birgitta för gästfriheten! Klagshamn har en klubbstämning och en bredd på surfingen (har under helgen sett ALLT från Järvinen original till absolut senaste slalom och freestyle-kit) som jag tror är helt unik i Sverige. Och så många surfare; igår räknades det in 44 bilar om jag minns rätt.
Kul också att få träffa massa Steffo-alias i verkligheten!
En helg att minnas med värme.
Hälsar en mörbultad, solbränd och lycklig Fredrik
Logga in för att svara.