Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brisen på Haga

• tim-eriksson

Medlem
    15 april, 2010 vid 19:29

Tja.. Jag är inte så grym på brisen… Men såg vi inte det fenomenet idag?…

Kolla hur vinden utvecklades under dagen på owc.nu Ser det inte ut som lite bris:confused2:

Öland och Haga i helgen!

• markus-o

Medlem
    15 april, 2010 vid 19:45

Jag skulle säga att det redan har rullat igång.

Varma soliga dagar med hyffsat rätt grundvind – ja. Det fyller i rejält redan nu.

• speedkenta

Medlem
    15 april, 2010 vid 20:21
    Markus O;606663 wrote:
    Jag skulle säga att det redan har rullat igång.

Varma soliga dagar med hyffsat rätt grundvind – ja. Det fyller i rejält redan nu.

Jo det har rullat igång ordentligt
    Men lördagens prognos är jag osäker på.
    klart nnv men bra grundvind

• andreasalm

Medlem
    16 april, 2010 vid 06:10

Bris eller ej, det blåser alltid mer i sundet än vad prognoserna säger. Blåste runt 11-12ms hela eftermiddagen igår, dock lite mycket syd i vinden (mätaren på haga läade lite). Blir det inte surfbart imån lördag så lovar jag att bjuda alla på plats på glass.

Det kan ju vara så att nån vulkan råkar ha utbrott så att askmolnet driver in över sverige och förstör brisen. Men vad är oddsen för det 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brisen på Haga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.