-
BROMMA SKIDSPORT OSERIÖS SKITBUTIK!
Jag vet inte om det är fler som delar min åsikt att Bromma Skidpsort verkigen är en oseriös butik som inte verkar ge ett piss i sina kunder, dvs vi surfare. Eller vad säger ni om den här historien.
För nu två år sen var jag inne och skulle köpa nya våtdojor och en ny våtdräkt.
De hjälpte mig hitta en våtdräkt för dygt 2000kr, en Sola Vision. Nu två år senare har våtdräkten i princip ramlat i bitar, sömmarna går upp överallt – efter bara 6 surftillfällen! Jag gick tillbaka med dräkten och trodde i min enfald att de trots att jag inte hade nåt kvitto kvar ändå skulle se problemet och hjälpa mig med nån form av rep eller ersättning. Inte! Nej istället trodde de inte på mig när jag sa att jag köpt den för 2 år sen hos dem. Han trodde jag ljög! (kunden har alltid rätt var det väl – eller?). Jag kontaktade då Sola i england själv. Och det var inga problem. Skicka bara hit dräkten sa de. Sagt och gjort. Nu ringde de från Sola. De trodde inte sina ögon när de packade upp dräkten. Den var inte 2 år gammal, utan 7!!! Och det var dessutom en Ladies!. Hur FAN kunde bromma stå där och säga att det var en ny dräkt som passade mig bra ?!? (Jag är kille och ca 1.80 lång). Dräkten hade helt enkelt börjat ramla isär för att den legat och torkat i butikens förråd!! Och dessutom i efterhand vägra att ta ansvar för vad de prackat på mig!! Nu åker jag på att köpa ännu en våtdräkt – men den tänker jag djävlar inte köpa på Bromma.
Vid inköpstillfället försökte han också få mig att köpa ett par dubbelt så dyra dojor som jag ville ha – i fel storlek! (de fanns inte i min storlek). De jag köpte var på rea och passade utmärkt.
Vad i hela friden håller de på med?!? Det är jävligt synd att en sån urusel butik skall lyckas överleva när en hel del andra butiker har försvunnit. Som tur är finns ju Beli marin i täby och de skall få mina vindsurfingslantar i forstättningen.
Bojkott av Bromma! //uffe
Logga in för att svara.