Senaste nytt › Forums › BROMMA SKIDSPORT OSERIÖS SKITBUTIK!
-
BROMMA SKIDSPORT OSERIÖS SKITBUTIK!
hank_the_tank svarade 21 år, 3 månader sedan 31 Medlemmar · 55 Svar
-
KONTENTA:
Vad jag kan analysera av alla inlaeggen, kan jag bara saega.
Lita aldrig pa nagon, utga alltid fran att den du pratar med e dum i huvudet, om du vill ha ngt gjort, gor det sjaelv och take care of your own shit.
Trakigt men sant.
/F -
Om jag var du skulle jag reklamera dräkten så fort som möjligt. Enda sättet att få butiker och märken att bli bättre är att reklamera så att de fattar att det inte funkar att ha dålig service eller dåliga produkter.
-
Kanske skulle göra det trots allt. För snart börjar det ändå bli för kallt för mig att surfa och då kan jag avvara våtdräkten ett par månader som det säkert lär ta innan man får tillbaks den!!
-
Vilken dräkt är det du köpt som börjat spricka? Funderar själv på en Pro Limit Steamer från Walléns men blir ju lite tveksam.
/Pulver
-
En North Sails Comp SSDO 5,5/3,5. Jäkligt skön och varm våtdräkt i övrigt!
-
Kan bara instämma, bromma är kassa. Visst kan det säkert variera beroende vem man snackar med där osv men så länge kaptenen är kass så blir det nog ingen stor ändring.
-
Har haft min North comp i 4 år och har inte ett märke i den!
-
Har en north 5/4 dräkt, sen i vintras…
Funkar hyffsat, MEN superstretchen i knäna har inte hållt så bra, där den gått upp i kanterna, verkar som den inte tål att sys i ungefär… Och jag har haft lite problem med skav på halsen, löst sig med en rashguard. Vatten RINNER in i armarna… dräkten åker upp å stryper en också…
Annars e den kanon… -
Svar till:
Har haft min North comp i 4 år och har inte ett märke i den!
[/ QUOTE ]
Det här blanka materialet i baken har inte börjat spricka upp på dig då??
Så här ser min dräkt ut efter bara 5-6 användningar.
Logga in för att svara.