Senaste nytt › Forums › Brrrrrr…
-
Brrrrrr…
Publicerad av musmagneten på 7 oktober, 2003 vid 07:10Fan nu börjar det bli kallt i Stockholmstrakten. Nån som har vattentempen i mälaren?
safesurfer svarade 21 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
nej, men i Björkvik var der runt 12 i söndags, riktigt varmt faktiskt
-
Men än börjar du väll inte frysa! =)
Här i Vänern är det 12 grader, absolut inga problem. -
Va fan, ni får väl börja använda våtdräkt!
Det var ju knappt 5 grader i vattnet när man började i april. -
och 2 grader när jag var i 18 januari…
Jag seglade första gången med skor igår….nä va är det här..svenska vikingar?? -
Jaja, så bor du i södern också… När vi gjorde premiärturen låg fortfarande isen längst in i viken…
-
Är det för kallt att köra med en 3 mm convertible våtdräkt i mälaren så här års. Om man tar med ärmarna klarar man sig då?
Klart det är ju i södra mälaren så det kanske är ett par 3-5 grader varmare där.
-
Det är nog gränsfall nu, för tre dagar sen var det 11,9¤ i norra mälaren Ekoln och med dom här kalla nätterna så sjunker det snabbt till kanske 7-8¤. Själv så kör jag med en North 5/4/3 wavestyle det funkar tills det blir is på viken.
-
Det är ju ingen fara så länge man är i vattnet och surfar. (ok, jag är PÅ vattnet nån gång då och då också… ) Men när man kommer upp på land och ska byta om i 6 grader, 13m/s och hällregn, då börjar det bli lite jobbigt…
-
“Det finns 10 sorters människor: De som inte kan, och de som kan räkna binärt…”
Hehe!! Hade varit kul att se hur många som förstår…
-
Jag fattade i alla fall, det finns 9 sorter som inte kan eller hur eller hur… ehh HAHA
-
*hand upp* Jag förstod.
Fö så passerade firmabilen 0x20 på mätaren när jag var ute och körde häromdagen.
/Niclas
-
Jaså Nordgren, är det såpass mycket som 12 grader i N.Vänern än, kanske skall ta sig en tur på Ölmeviken imorgon då? Det blir nog inte många ggr till tyvär.
-
Vet inte om jag fattade det( är ingen matte människa) men tolkade det som att 1 och 0 binärt är det samma som 2 sorter. Då skulle det betyda att det finns två sorters människor de som kan och de som inte kan räkna binärt, den som skrev kan räkna binärt.
Okej nu vill jag ha svar på vilken sort jag tillhör?
Logga in för att svara.