Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bruden på brädan

• dixon

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 08:47

Det där var nog den töntigaste bräda jag någonsin sett. Vilken genuin skit från det smaklösa folket.

• jomensaatt

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 11:59

Ja just denna grafik var ju väl sexistisk och inte helt rätt direkt. Men poängen med iden är ju grym! Att kunna lägga på sin egen grafik är ju super! Skulle jag lätt kunna nappa på och rita dig något ballt.

Och jar tror att brädorna skulle bli mer lättsålda i andrahand om man kladdar på någon ball grafik… Jag skulle iaf lätt välja en unik bräda istället för någon ful zebrarandig bräda.

för övrigt så är ju Tyskar överlag väldigt kinky, så troligen kommer det mest att bli pinuppor på brädorna. 😉

• manno

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 14:44

Åhh jag tycker dom är så coola fast jag vågar inte skriva det, megamupparna som håller brädorna kan dock dra hem till surfhaus!

• surferboy

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 14:54

Jösses vad reaktioner det blev här då. För er info kan jag nämna att brudarna på bilderna är modeller iklädda F2’s badmodekollektion för 2007. Så jag tror inte killarna från F2 menade riktigt så illa som merparten här tycks tro.
    Men jag håller fullt med om att tyskarnas syn på det kvinnliga könet är något skev…

• drakglenn

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 15:23
    Anna wrote:
    this is the way

Annas bildmotiv i kombination med dessa tyskbögar blev rätt kul 😀

//Glenn

• Oregistrerad

Gäst
    30 oktober, 2006 vid 19:20

Snälla!
    Det ju sååå många andra cooola grejjer att göra!
    Reklam som RRD (och nu F2?) kör med går fetbort.

• smurff

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 19:22

som den här tex inte den snyggaste men en aningen roligare iaf tycker jag

• ola_p

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 19:29
    Surferboy wrote:
    Jösses vad reaktioner det blev här då. För er info kan jag nämna att brudarna på bilderna är modeller iklädda F2’s badmodekollektion för 2007. Så jag tror inte killarna från F2 menade riktigt så illa som merparten här tycks tro.
    Men jag håller fullt med om att tyskarnas syn på det kvinnliga könet är något skev…

Är det F2s eget badmode så är allt förlåtet, eller?

Smaklöst och oinspirerat tycker jag.

• smurff

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 19:45
    Surferboy wrote:
    Asså Gustav(f).
    Jag vill inte kasta sten i glashus eller komma med personangrepp
    men byt bild på din avatar för bövelen. Ärligt talat du ser ut som ett “Z:a”” på den bilden som ingen 0% förtroende allvar! 😀
    Det var bättre när du surfade(på bilden asså)
  • surferboy

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 20:11
    Smurff wrote:
    Surferboy wrote:
    Asså Gustav(f).
    men byt bild på din avatar för bövelen. Ärligt talat du ser ut som ett “Z:a”” på den bilden som ingen 0% förtroende allvar! 😀
    Jag är smickrad att du minns hur min förra avatar såg ut. Sorry om mina looks inte tilltalar dig. Vad har bilden med förtroende att göra?
  • smurff

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 21:36
    Surferboy wrote:
    Smurff wrote:
    Surferboy wrote:
    Asså Gustav(f).
    Jag är smickrad att du minns hur min förra avatar såg ut. Sorry om mina looks inte tilltalar dig. Vad har bilden med förtroende att göra?

Kanske inget, kanske allt. Jag tycker bara att du ser så nollställd ut på bilden. Du kunde ju se lite glad ut iaf(inte kosmoskatten i dr. snuggels-glad)

Har inget emot dina looks 🙂

Men nu ser det ut ungefär som du hade vaknat upp i en oljetunna på en öde strand med en bruten mastförlängare i ena handen och en fisk i den andra. -Hej e ni här? Var är jag?
    ….och eftersom du brukar vara F2’s/North’s språkrör och ansikte utåt här på konfen kan man ju tycka att bilden har åtminståne något med trovärdighet att göra.
    Fast egentligen borde man ju bara koncentrera sig på vad du skriver och det är ju inte så tokigt men eftersom du frågar vad bilden har med saken att göra så…..

vill inte påstå att jag har en särskilt trovärdig bild heller dock 😀

• rasmus_w

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 02:39

För att återgå till F2-brädorna med individuell grafik vågar jag gissa på att beställarens smak (eller brist på) i viss utsträckning kommer påverka andrahandsvärdet.

En guerilla med vågekvationen plus dess generella lösning på kanske vore nåt? Plus kanske lite alternativa ickelinjära vågekvationer och lite löst krafs hämtat från solitonteori.

• fredrik-ygge

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 08:17

Håller med om att detta inte är en rolig grafik och jag skulle aldrig köpa en sådan bräda, vare sig ny eller begagnad. Tycker dock att bilderna känns rätt milda jämfört med alla inlägg om tyska bögar och liknande. För att inte tala om beskrivningen av kinesfan i annan tråd.

Någon som känner igen kenesen med råsa fikus hjälm på bilden??
    Det e nästan skott pengar på gubben, han var inte ute på vattnet en endaste jävla gång trots nya fina prylar, o de skiter väll jag i om han inte surfar när de blåser, hällre går på land o ser ut som en gay i sin hjälm, men han kan la ge fan i att gå mitt framför kameran, han har inte gått framför kameran på hela tiden vi filma..men givetvis skall kenesfan gå ivägen när Rambo laddar på ett gyt hopp..hade vart bättre om han stannade hemma o skötte om sin risodling.

Lite högre nivå kan vi väl klara om vi nu ändå skall vara moralpoliser?

• jester

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 08:54

Äh… ge er nu… Det är ju för f-n bara ett exempel, Helge! Är ju inte värre än vanlig reklam på valfri reklampelare på stan. Grejen verkar ju vara att man kan designa sin bräda helt o hållet själv. Då slipper vi ju höra en massa kommentarer om jätteful grafik på ny 08:orna osv. Man designar helt enkelt grafiken själv.
    Och ärligt talat, hur mycket uppmärksamhet hade detta fått om dom smetat upp en vågekvation på brädan??
    Ganska smart av F2, tycker jag. Speciellt som 95% av alla surfare torde vara killar…

• bonasurf

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 09:05

Grymma brädor. Jag vill ha.
    Dessutom måste jag bara citera tyskarnas definition för hockeyfrillan.

Iiit is the öltimate hairrrcutt
    Businesss in thee froont
    Paaaaarty in the back.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bruden på brädan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.