Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bruna fläckar på Kiten
-
Svar till:
Prova du Stellan och om inte du får några stora hål i din kite så kan jag ju prova sen
Ps Såg du Henke och mig i Malmö tidningen som kom i brevlådan idag? När vi Kiteade nere på Ribban.
[/ QUOTE ]
KvP eller? bläddrade i SDS så simhuden mellan fingrarna nästan slets bort…
-
Aha…. den kommer inte i min låda pgr av ”reklam nej tack skylten”
-
Svar till:
vem är du igentligen
[/ QUOTE ]
När du nu frågade Rambo. jag är från Marathon och är i Sverige sen April .som bytes-student, men för vuxet folk. Har kajtsurfat där men i Sverige mest på flygplatsen i Gryttjom.Mypa
-
du driver ju, börjar bli lite tjatigt nu. du skriver bara masaa helt ovesentliga saker ditt jävla pulver.
nå försök till foxylinda eller? vavava? du måste va blond å ha stora bröst först om du ska va som ”henne” -
Men, vill ju inte att bli kallad saker. Svarade bara på en trevlig fråga.
Mypa
-
Svar till:
Men, vill ju inte att bli kallad saker. Svarade bara på en trevlig fråga.
Mypa
[/ QUOTE ]
Hej, jag har precis tittat igenom alla dina inlägg och funnit att du har inte gett ett enda (som jag funnit) varken vettigt eller kite relaterat svar under din korta tid på steffo, har inte heller hittat några kiterelaterade frågor.
Detta är därför första varningen, bli seriös eller hitta ett annat forum du kan tråka folk på.
//Moderatorn
-
Klorin och kran hett vatten. Ta svamp eller vettex lägg på och låt verka ett par minuter.
Mer kloring åt folket.
/H
Logga in för att svara.