Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bruna tänker till,
-
Bruna tänker till,
Publicerad av acemattias på 16 juni, 2011 vid 21:26och gör några fina moves.
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=CUzH3ccYCfY&feature=player_embedded”]YouTube – Bruna Kajiya: “We're more than that”[/ame]gh0st svarade 13 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
rätt skönt å se helneoprenad kropp och att de inte bara handlar om att hålla nere handen å åka förbi kameran i bikini. Hon kör ju sjuuukt bra!!
-
Riktigt duktig och skön tjej! Clean inställning och inget jävla daltande om att det är bra för sporten att tjejer kommer in i det, oavsett, utan stort att stå på sig och vilja pusha och visa att tjejerna kan mangla också och inte bara “vara brudar på stranden i bikini”…
-
jaha, jag hade förväntat mig att få höra ett gäng klychor och puckade tankar, men hon verkar ju cool. like.
-
Tror ni hon syftar på någon speciell när hon slänger ut sparken i skrevet till tjejer som kör i bikini och hoppar “högt” bara för att få bilder…=O!?
-
El levante loco. Tänk vilken viskningslek det har blivit. Det var från början (11 år sedan för mig) bara en kille som började skrika när levanten kom i Tarifa, nu är det tydligen hela småbyar som är galna pga vinden. Haha.
-
theycallmeMartin;659946 wrote:haha, vilken jävla subtil produktplacering ^^
Mmm, men vilken senaste Lenten film har inte samma produktplacering? Helt ok i enligt mig, gör vad som krävs så att vi får mer pengar till sporten. Det är fortfarande bara Lenten o Hadlow som tjänar ok med pengar, sen är det ett stort gap till de övriga pro-åkarna.
-
Davids;659274 wrote:Riktigt duktig och skön tjej! Clean inställning och inget jävla daltande om att det är bra för sporten att tjejer kommer in i det, oavsett, utan stort att stå på sig och vilja pusha och visa att tjejerna kan mangla också och inte bara “vara brudar på stranden i bikini”…
Plus att hon hade en riktigt skön stil i boots här på Triple S:n
Logga in för att svara.