Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Brunotti i Sverige?

• Brunotti i Sverige?

Publicerad av davids på 15 juni, 2009 vid 13:20

Vem säljer Brunotti brädorna i Sverige och är det nån som har någon erfarenhet av Youri Pro, Pro X och Pro King brädorna?

hendryx svarade 15 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • samhansson

Medlem
    15 juni, 2009 vid 13:30

Det är bra skit!

Men jag vet vad som är bättre, kan du inte hämta en testbräda hos Mårten på BREAK i Ängelholm å testa.

• davids

Medlem
    15 juni, 2009 vid 14:44

Joo det gör jag gärna, helt klart! Ska ju bara få ett bra pris också;) Har Mårten demobrädor inne där så det bara är att hämta en i veckan?

• sidpiraya

Medlem
    15 juni, 2009 vid 15:22

Kent var agent tidigare men slutade ta in dem tror jag för ett par år sen, inte testa några av deras brädor sen wood, och minns inte vad den andra modellen heter men var en 101 cm colfiber variant kort som fan.. då 2005 eller när det var hade brunnotti bra brädor, ända problemet var deras ”laminat” som ibland kunde släppa vid för hårda landningar.

Hugo har också tagit in bräder därifrån.

• skotten

Medlem
    15 juni, 2009 vid 21:17

I thought it was henke ”I love rubber” huber that was doing brunotti?

• Andy*

Gäst
    15 juni, 2009 vid 21:40

Kolla med bennylundin här på forumet, han kör på brunnoti

• hendryx

Medlem
    16 juni, 2009 vid 04:21

Tjena!

Jag tar numer in Brunotti till sverige
    Kolla in hendryxboards.com
    Jag kommer ner till skåne över midsommar….så om du är där så kan du få testa…..jag tar med mig så mycket jag kan….

/H

• kvabbso

Medlem
    16 juni, 2009 vid 08:21

Priser?????

• davids

Medlem
    16 juni, 2009 vid 11:33

Ja priser hade vart bra..

Ringer dig i midsommar om det blåser så får vi se om vi kan ses så man kan dema nåt..

• hendryx

Medlem
    16 juni, 2009 vid 15:37

Jag lägger ut priser snarast…..:)

Mycket har varit slut men jag får hem en Youri Zoon och en Pro King Nästa vecka…..Har med mig en Pro King för demo samt Pro X, Bumblebee, onyx wave 5.5…..

Lägger ut priser i kväll….

Rock on….

/H

• larssa

Medlem
    16 juni, 2009 vid 19:40

du kan ju kanske passa på att ändra texten på pro x samtidigt, har nog blivit ihopblandat med morötterna 😉

• hendryx

Medlem
    17 juni, 2009 vid 19:43

Oj…..de blev lite tokigt här med Pro X texten……skön å blixtsnabb bräda Ändå…..:)

/H

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA