Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › BTB kinneklle!
-
BTB kinneklle!
Publicerad av virena på 11 april, 2007 vid 21:58Hej hopp!
Ser ju ut att va totaldött med vind på söndag:mad:. Tur att man har lite alternativ även om inget går upp mot en härlig dag på vattnet. Tote och Banér e ni sugna på att dra till kinnekulle och köra lite MTB? Nån annan som e på? Lars_M mfl?
Ha det gott /Virre
tote svarade 18 år sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Kinnekulle? Då åker du ju förbi mina hemtrakter, Källby. Jag ser till så morsan har saft o bulle klart tills du kommer;oP
-
Yann,
vågar man lita på bris? Skulle ju va så himla skönt att få glida fram lite på vattnet.Andreas,
schysst att låta morsan bju på saft å bulle. Du e så generös. Eller är det bara ditt dåliga samvete för att du inte hälsar på som gör att du skickar dit dina vänner istället:wink: -
Nä det gör man inte men det finns inte bättre förutsättningar för bris än vad det ska bli i helgen. Kallt i vattnet och varmt på land ska det vara.
-
hmm.. ska iväg och träffa några kusiner i helgen. finns det nått bra ställe nära markaryd? tack på förhand
-
Tja
Har svårt att hinna med på söndag men är gärna med och hojjar runt Gbg på FM (förutsatt att det inte blåser så klart!!!)
Mirakel har hänt förr så jag tror på vind! =) Ser bättre ut på söndag än på Lördag iaf. Blir det MTB på Lördag?
/ Tompa
Logga in för att svara.