Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bubbelbad på SM
-
jag kom precis hem från en vända. det var gött trots snön som kom.
på gränsen till överriggat med 6.2an10 grader! det låter fan inte dumt men hur blir det med vind?
Tis: Nordost, 3-6 m/s Dygnets högsta vindhastighet 8 m/s.
Ons: Mellan nordost och ost, 2-5 m/s Dygnets högsta vindhastighet 5 m/s.
Tor: Ost, 2-5 m/s Dygnets högsta vindhastighet 5 m/s.
Fre: Ost, 2-5 m/s Dygnets högsta vindhastighet 5 m/s.varför det alltid så att det är sol när jag packar bilen men dåligt väder när man väl kommer ut på vattent?
-
vattent?
Har du virus i tangentbordet.
Jag blev så ledsen över vädret att jag kollade in Marcus
och Stefans resesidor och drömde mig bort.
Kenneth -
ja nu får vi lägga oss i hårdträning kenneth.
Om jag inte minns fel slog du och emma vad om vem som skulle sätta willy skipper först.
och nu har hon ju börjat glida igenom vulcanen så det är inte länge till hon sätter det andra heller.du har ju nyfixad fot så det ska väl inte vara några problem? ta med dej en flarra jägermeister så vi håller oss varma och mjuka i kroppen och kom över.
ja det är det där jävla tangentbordsviruset. jag tror det är nått man får genom owc.nu
-
jag minns tyvär inte exakt vad det kostar och det finns inga prisuppgifter på hemsidan men… 80spänn i timmen kostade det förra året och sen blir det ju billigare om man hyr en hel eller ett par dar.
så det går väl på ett par/tre/fyra hundra per dag.
men som sagt. jag är inte hundra. -
Uthyrning/kurser
Haga Parks surfcenter: 070-5233347
0471-333 47
Kenneth/Haga Park -
tackar! Ska ringa den här Kenneth killen.
Hmm.. en kurs kanske inte skulle skade det heller. Så man lär sig på riktigtPEACE!
-
Ring gärna mig.
Men det är inte jag som har kurserna.
Det är Södergrens (Janne, Cissi, Alex)
Jag bara lämnade telenr för att hjälpa till.
Kenneth -
jo ring kenneth.
så du får höra hur en kalmarit pratar när du kommer ner. kan vara svårt i början så lite träning krävs.Dom flockas likt flugor kring en hundskit på Öland.
-
Eller träffa dig.
Så får dom se hur en griseknoa i filttoflor
ser ut i verkligheten. -
shit. fullträff. BURNER!
eller så visar vi bara hur en bägare ska svingas på ÖWC-vis
helst ska man däcka i busskuren uppe vid vägen som avslutning. -
Ok sorry hajjade lite fel där kenneth, du borde verkligen logga in
Beträffande kalmariter, jag vet. Är från O-hamn, och har pluggat i kalmar. Sist och faktiskt minst, ett fel till, jag bor i karlshamn. Så jag blir alltså tvungen att åka upp til Öland
Nej jag ska inte ”besserwissra” (and thats a fu–ing word!?) mig. Lite orolig dock, vet inte om jag kommer hitta någon att åka dit med
inte så kul att komma helt ensam. Men jag hade jävla kul sist så.. -
hehe ja då vet du hur det kan låta när dom sätter igång.
vafan kom UPP själv. här finns alltid folk att umgås med.
-
hehe… jag får väll göra det i värsta fall.. men då måsste man ha så mycket öl med sig (muta till sig vänner)
Men det e la tok svårt att få tält plats då? eller? o svindyrt lär det ju också va..
Logga in för att svara.