Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bud från oslo?

• bud från oslo?

Publicerad av webbe på 24 mars, 2006 vid 08:53

hej

jag har kommit över en kite i oslo som jag tänkte skicka hit (stockholm) men det verkar ju vara dyrare än vad jag vill betala dvs ca 1200 med post paket och 1700 m dhl… någon som har några tips??? kan åka dit och hämta den själv för ca 800 i soppa kostnad men kanske inte det jag är mest sugen på… men verkar som det lutar åt det hållet iaf.

/webbe

luuddee svarade 19 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • milkman

Medlem
    24 mars, 2006 vid 09:51

Mitt tipps är att ni släpper ut lufter ur LE i alla fall. Då går den att packa mindre och borde inte bli så dyr. Ännu mindre blir den ifall ni tömmer struttarna också. 🙂

• santawasasurfer

Medlem
    24 mars, 2006 vid 10:46

du var inte dum du.. det hade han nog aldrig kommit på själv 😉 fast det är ju klart det är ju en norrman som skall skicka hehe

• webbe

Medlem
    24 mars, 2006 vid 10:53

nä men så dyr blir den… typ… blir väl till att jag åker över och hämtar den helt enkelt…

• santawasasurfer

Medlem
    24 mars, 2006 vid 13:59

går det inte köra typ bussgods mellan oslo och sthlm då?

• luuddee

Medlem
    24 mars, 2006 vid 16:32

ja skickade med bussgods till oslo från malmö för 350 kr .. 2 kites. .

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA