• Publicerad av bohm på 19 oktober, 2009 vid 20:08

Tips:
    Netto säljer denna veckan GPS-logger (utan display) för 399kr. Stoppa den i en vattentät påse, ut och kör och sen analysera hastighet/rutt/distans etc när du kommer hem. (eller använd den tillsammans med kamera och tagga dina foton på google earth)

Jag köpte en och tänkte använda ett tag innan jag bestämmer mig för om det blir en godkänd “speed-GPS”…

jester svarade 15 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • tbsurf

Medlem
    20 oktober, 2009 vid 05:32

lägg pengarna på den här istället http://www.storagedepot.co.uk/Handheld-GPS/sc893/p780.aspx

• jester

Medlem
    20 oktober, 2009 vid 08:51

Den är i nuläget inte godkänd för att lägga in något på GP3S, eller dess motsvarighet för drakflygare. Och med största sannolikhet kommer den inte att bli det heller. Med dagens svaga pund så är ju en “riktig” GPS nästan nere på budget-priser. Mao den som TB länkar till…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.