Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Buhu…..skitväder…

• sunkan_

Medlem
    4 april, 2003 vid 18:42

Jag är ju mycket sugen, men jag vet inte om jag kan/vågar med mitt 8.0 Simmer ZeroSeven segel.. känns som att det kommer blåsa alldeles för mycket.. men finns det något ställe med öppet vatten där det inte ska blåsa över 10m/s kan jag tänka mig att testa.

/Sunkan

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 19:51

Det ska ju bli minusgrader…

• fjant

Medlem
    4 april, 2003 vid 19:59

Jag håller dörren öppen för segling i morgon. Ser dock mörkt ut med tanke på temperaturen. Kanske blir en liten sväng på värtan, man måste ju testa nya brädan! crazy.gif

Lite läskigt dock med stormvarning, jag har inget mindre än 5,4 ännu… confused.gif

• calle_b

Medlem
    4 april, 2003 vid 21:24

Jag har aldrig seglat mindre en 5.2 på värtan… Vinden har sällan nått dit, och når den det så är det en väldigt byig historia, självklart beroende av vindriktning.

Ojojojojojojojojojojojojojojoj, va häftigt det skulle va o va på gotland imorrn med en 2.5:a….. wink.gif

Ha d gott.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Buhu…..skitväder…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.