Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bupp i Köp & Sälj?

• Bupp i Köp & Sälj?

Publicerad av davids på 6 januari, 2010 vid 10:41

Nån annan än jag som får detta error-meddelandet på toppen av sidan efter att ha browsat rundor lite i Köp & Sälj?

Warning: Division by zero in /home/html/se.surfzone/public_html/ppc/pp-inc.php on line 1821

Anywho… Letar efter en kite åt en polare som ska börja till våren. Han behöver en 11-12a, relativt ny med bra safety features och bra depower, helst 08a eller 09a.. Nån som har några förslag?

skotten svarade 15 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • svinet

Medlem
    6 januari, 2010 vid 11:19
    Davids;594142 wrote:
    Nån annan än jag som får detta error-meddelandet på toppen av sidan efter att ha browsat rundor lite i Köp & Sälj?

Warning: Division by zero in /home/html/se.surfzone/public_html/ppc/pp-inc.php on line 1821

Anywho… Letar efter en kite åt en polare som ska börja till våren. Han behöver en 11-12a, relativt ny med bra safety features och bra depower, helst 08a eller 09a.. Nån som har några förslag?

jepp verkar vara en bög i systemet

• mickec

Medlem
    6 januari, 2010 vid 11:48

Jag har 08 Lf Hifi 12 och 9 som jag tänker sälja ! om han är sugen. Riktigt bra kites 🙂

• luuc

Medlem
    6 januari, 2010 vid 13:07

LF havoc 10m2 2008. bara 10 men bra kraft i den, grym om man bara ska ha en kite.
    kan kora den så fort andra med 12 finns på vattnet.

• bladesurfer

Medlem
    6 januari, 2010 vid 13:15

Har en Ozone Edge RX 11m -09 som jag har tänkt sälja.
    Grym som ”one kite quiver” med mycket bra säkerhet.
    Pm:a om det låter intressant.
    (ingen annons än så länge)

• zucko

Medlem
    7 januari, 2010 vid 18:34

Ändra visningar per sida så försvinner problemet

• johan_rydstrom

Medlem
    12 januari, 2010 vid 13:14

Hade egentligen inte tänkt sälja (för bra kite), men här finns en Slingshot Rev 11 -08. Största kite för mig som väger ~70 kg, bra och enkelt säkerhetssystem. PM/mail vid intresse!

/Johan Rydström

• skotten

Medlem
    12 januari, 2010 vid 23:03

I can always hook you up with a naish of some sort

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bupp i Köp & Sälj?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.