Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Butik i malmö?

• ziik

Medlem
    30 september, 2006 vid 09:12

ontopsports

någon som vet vad som hänt med deras hemsida föresten? den är inte helt normal hos mig just nu i alla fall.

//Joel

• holmabolma

Medlem
    30 september, 2006 vid 09:24

Är det bara webshop eller kan man besöka dem ngnstans?

ZIIK wrote:
    någon som vet vad som hänt med deras hemsida föresten? den är inte helt normal hos mig just nu i alla fall.

//Joel

Står något på framsidan om en databas som är nere.

• krillan82

Medlem
    30 september, 2006 vid 09:28

Nej man kan åka ut till han med. Men se till att ha gott om tid, Sjukt trevlig och hjälpsam.

• edorf

Medlem
    30 september, 2006 vid 11:34

när jag ska klicka in på webbutiken(bilden på kitesurfaren ) kommer jag in till något som säljer olika operativsystem typ:P så något galet är det

eller så kanske Microsoft och MAC börjat göra kites

det hade varit najs med en ”Kitepod” 12’a

• edorf

Medlem
    30 september, 2006 vid 11:38

oj glömde svara på frågan förutom ontopsport som ligger ute vid bulltofta området (om jag kan mitt malmö)..så det finns Robbans sport & surf på Linné gatan i Limhamn.. sen vet jag att edet finns en liten surfaffär in en källare runt Davidhalls torg.. men vet inte hur stort utbudet är…=)

• sidpiraya

Medlem
    30 september, 2006 vid 11:48

ontopsport is da shit,

davidhall surf butiken är stängd och robbans ja ja palla inte säga nått.

• holmabolma

Medlem
    30 september, 2006 vid 12:11

Okidoki, tack för alla tips!

• djevulen

Medlem
    30 september, 2006 vid 13:47

kolla även med Paddy på http://www.surfersworkshop.se

• henkish

Medlem
    30 september, 2006 vid 17:15

Var på visit nere i Malmö idag-var inne på naturkompaniet samt en butik vid stortörget som hette outland-köpte en riktigt juste väska från the north face XL-får man plats med både hund o sambo(nej, jag e inte ihop med teskedsgumman)

var länge sen Ni såg izo ju-bifogar en go bild till alla hund älskare-Nej…inga bilder på teskedsgumman-i keep her for my self.

• zoolander

Medlem
    1 oktober, 2006 vid 20:03

rälig jävla byracka

Henkish wrote:
    Var på visit nere i Malmö idag-var inne på naturkompaniet samt en butik vid stortörget som hette outland-köpte en riktigt juste väska från the north face XL-får man plats med både hund o sambo(nej, jag e inte ihop med teskedsgumman)

var länge sen Ni såg izo ju-bifogar en go bild till alla hund älskare-Nej…inga bilder på teskedsgumman-i keep her for my self.

• gh0st

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 07:48

Henkish allvarligt, vill inte se din hund mer.

• sourra

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 08:01
    ZIIK wrote:
    ontopsports

//Joel

Ontopsports wrote:
    Spray tyckte de skulle uppdatera från MySql4 till 5 och samtidigt klanta till det mesta så vår databas för shopen inte funkar (inte bara att man inte kan beställa via shoppen utan också att vi inte kan accessa data om kunders beställning…ha aldrig något att göra med Spray är väl en bra slutledning).

Ungefär så ligger det till.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA