Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Butiker i Malmö?
-
Butiker i Malmö?
Publicerad av anonym-anvandare på 17 juni, 2004 vid 19:17Tjena! Om någon känner sig veta alla kitebutiker och liknande surfbutiker i Malmö så svara gärna på detta inlägget. Du som vet ett par, kanske inte alla då, får också gärna svara. Tack!
machinehead svarade 20 år, 4 månader sedan 13 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Robbans sport och surf i Limhamn. Han kan iofs typ inget om kite och utbudet e inte o hurra för heller.
-
KOlla på nätet istället. Nedan ligger nära Malmö.
-
Melker har rätt. Båda dom sidorna är bra. Och killarna som säljer har koll på sina prylar. Kan nog hålla med om att killen limhamn inte verkar ha mest koll..
-
Svar till:
Robbans sport och surf i Limhamn. Han kan iofs typ inget om kite och utbudet e inte o hurra för heller.
[/ QUOTE ]
Inte för o tracka ner, men ärligt Robbans sport o surf e fan världens största lurare, värt ett studie besök dock…
Lasurf ger nog bästa servicen dock, Kiteshop fixar billigaste biffen dock.
-
Ja Robban e fan go. Skönaste hästhandlarstajlen i hela skåneland. Köpte min första torris av honom en gång i tiden. Den satt svintajt och jeg kan fortfarande komma ihåg konversationen.
Jag: Den sitter ju alldeles för tajt.
Robban: Nej inte alls, ju tajtare den sitter ju varmare är den.
Jag: Men jag kan ju prova en storlek större.
Robban: ÖÖhh, det är den enda jag har, men den sitter perfekt på dig! Cash or charge?
Det ska dock tilläggas att detta var i mitten på nittiotalet så han kan ju ha ändrat sig. MEEEEEEEEEEEN det skulle jag inte tro. Som Hugo säger så är det helt klart värt ett studiebesök.
/Freddan
-
jag vill inte gå på så hårt. Men jag har varit där, Kändes som han bara vill kränga grejor. Märkte att han sket totalt i vad jag behövde. Skull iof inte köpa nått. mest nyfiken vad han hade för någe. Var iof sugen på en rashi. Men hade igen lust att handla av honom.. Han var konstig. Absolut inte otrevlig på nåt sätt eller så. Men det var en konstig känsla jag fick bara….
-
observera DOCK, studiebesöööök på egen risk, ni komemr inte därifrån tomhänta
-
tycker robban e en trevlig prick…
man kan handla billiga kites av honom iaf..
sen att man knapp kommer in i butiken inan man köpt nåt e otroligt! studiebesök rekommenderas inte!! själv cyklade jag dit å skulle spana lite, nu har jag gått en kurs, köpt kite, sele,sele igen, shorty å skor av honom. värsta säljare jag mött. eller så e det bara jag som fallit för hans charm.. -
Tack för bra svar grabbar! Mycket snack om Robban och jag har samma känsla, en riktig jävla säljare! Kan inte så extremt mycket utan försöker bara sälja, sälja och sälja!! Farligt…
-
Ehhh min åsikt och erfarenhet av robban vill jag inte gå in närmare på men jag kan säga att det verkar va den allmänna åsikten (har man inget snällt och säga ska man va tyst! ) *hehe*
Jag skulle vilja rekomendera antingen Kitepower.se eller LA-surf.se för en bra affär… dom har bästa garantin och lurar dig garanterat inte ; )
//Pan
-
Jag var på kitepower förra veckan för att köpa sele och dom hade mer eller mindre lagt butiken på is. tog bara hem grejer på beställning.
-
Har hört talas om någon affär som heter Megmax också fast jag vete fan om det är något. Någon som har varit där eller har koll?
-
Hejsan!
Hemskt ledsen om det finns kunder som känner sig förfördelade, tar gärna diskusioner om det är någon misnöjd kund i butiken. I tjugo år har jag utrustat och servat kunder runt om i landet, klart att någon alltid kommer att få en “fis på tvären”! Har aldrig utgett mig för att vara någon kiteexpert, utan lever på mina produkter som är världsledande. Vi håller vidare justa priser som alltid kan disskuteras jämfört med vad ni får på andra ställen! Synd att kunden eller kunderna inte kommer till mig om det är något problem, så funkar det i alla andra affärer trots allt! När det handlar om kite erbjuder jag grymma produkter med kunden får också ha egna önskemål och smak..
Hoppas ni kommer hit även i fortsättningen så vi kan utrusta er med bra prylar till bra priser…mvh Robban
ps. tycker ni jag är konstig eller otrevlig, skramla gärna ihop till en charmkurs, kanske på Maui eller Gran Canaria!?
Logga in för att svara.