-
Byggt en wakeskate!!!
Provade o åka wakeskate för några veckor sen o blev glatt överraskad över hur roligt det va så jag byggde mej en egen jag!!!
100 cm lång
24-46 cm bred3×6 mm mahoghnyplyfa
betsad o målad….
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › Byggt en wakeskate!!!
Provade o åka wakeskate för några veckor sen o blev glatt överraskad över hur roligt det va så jag byggde mej en egen jag!!!
100 cm lång
24-46 cm bred
3×6 mm mahoghnyplyfa
betsad o målad….
jag hade en form…
två brädor som man sågat ut en fin kurva i sen spikade man ihopa dom o sen va det bara att limma ihopa lagren o lägga i pressen direkt…
använde en himmlans många tvingar!!!
fan ni skulle ha sett på high 5 idag på viasat explorer.
dom åkte nån kort typ av bräda utan bindningar, skulle tro det var en skimboard, efter en hobiecat, en liten segelkatamaran. helt sjukt. han stod och väntade på en flotte så seglade dom förbi och kastade över linan sen hoppade han i.
testa om det funkar efter brädan…
har du hunnit prova den?
hur funkade den isf?
kanske nåt man borde snickra ihop
Ha det!
Ian
nee det blev aldrig så att vi hann prova den tyvärr..det va på gång några gånger men sen så tog dom som vi åker med upp båten…
men nästa säsong då åks det!!
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › Byggt en wakeskate!!!
You must be logged in to create new discussions.