Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Byske
-
bengo kängruu du kan inte kita, kör alldeles för slött
-
tja! är det hårt eller?? har du kitat nåt där? hört att du går i lumpen rätt nära kitespoten!
fan sorry, jag trodde du ville sova och umgås med lina osv va helt säker på att du inte va sugen. det var grymt bra, årets bästa dag för mig! fast jag förfrös fingrarna rätt rehjält, hade ont ett dygn efter, men nu äre nästan bra!
men vafan du kommer väl i helgen också? vi kan ju styra upp då, om det blåser!? ring när du e hemma så ser vi..hugo: duvet vad som händer om du snackar skit om mig.. inge gymnasietdisco
-
Hahahaha JH du kommer att se snart att kurvan pekar rakt upp, jag lovar dig att du kommer att gå upp i vikt än hur mycket du tränar.. har dom kvar den där super brödrosten som tar 4 mackor/plats på “snurrgrejen”? den gjorde då så att jag inte gick ner i vikt iaf.. =)
-
olle ska du ut imorgon? jag har skola, men hoppas på att det ska blåsa i helgen också, ELLER HUR JOHANNES?!
-
hur långt måste man ta sig då för att få bra snowboard utan kite?
-
Tja jag håller på att repa mig nu de går bättre än väntat
jag e snart uppe på kiten igen de skall bli ql
hoppas att de går bra för er
hade så bra -
Jag har åkt bil och buss..
åkte även skateboard en gång..
vi vintras åke jag snowboard. har åkt skidor några gånger för flera år sen. åkte även inlines i sommras..faan.. nu börjar jag bli trött och svammla på…
-
ja ha…
nä.. jag har inte åkt nåt mer..
antar att du gjort det? -
Fått drakarna ännu??
hur gåre med kärleken? kammat hem?
//murre
-
som fan! hur går det själv? HÅRD KONKURANS ELLER??? MOHAOHAHAHA!!
nej jag har inte fått drakEN jag säger till när jag fått den!
pepp för kite i hlegen då??!
Logga in för att svara.