Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Byske
-
Var tvungen att springa runt på stan hela dagen!!! hur gick det med badtunnorna??Åkningen
-
Jullov om 9 dagar!!!
då får har jag ju lite TID över iaf… 3 hela veckor…aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
-
Svar till:
Jullov om 9 dagar!!!
då får har jag ju lite TID över iaf… 3 hela veckor…aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
[/ QUOTE ]
ja.. hoppas att du kan få nåt KITAT dårå, har ju som inte blivit SÅ MYCKET på kitefronten sen du ryckte in…
kommer du hem imorn? jag och peter kanske ska ut i obbola, slutar vid 11 så. hör av dig om due sugen -
Hengo..
Visst har du sett detta…
Nu börjar det ju för faan gå för långt…!http://www.norran.se/sektion_c.php?id=306570&avdelning_1=102&avdelning_2=0
-
bysek grabear..
kännger ni någro som hetare Sven?
snavkcade emd en kille idage som hete aså och var sugen åp att teastea ktia…
vet ni vem det aär…?
han kände då nån av er… faan.. teravlig grabb…!! -
När blire åkning? kommer i helgen förest. villanäs? nydala? gåre och åka ngnstans nu och finns de snö?
-
FINNS SNÖ NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om det inte töar bort!
körde skridskokite igår. i slutet av dagen var det täckt med snö nästan över hela havet och nu har det kommit kanske 10cm till
!! går sista dagen i skolan imorn, sen jullov så då kan jag när som hällst! fyfan va sugen du måste vara!
isen är nog tjock både i Obbola och Villanäs.
hör av dig när du är hemma!
/PEPPADROGEERT -
jag körde vindkombi på snö igår inte roligt – men man slipper sele och sånt – bara ta en kombibil och ha den tom (typ ingen bakaxeltryck)och så kör man med mycket sidvind på snöhalt väg – då blir det kurvar – om man vill eller inte
och ett het tips – se till att inte så många träd är i närheten!
dubbdäck hjälper mest för självförtroende inte så mycket för väghållning.
men man slipper alt kite och bräda och skridskotjafs – det är bara åka och snurra.tyvärr
-
och på tal om ingenting så testade jag en Gyrotwister idag!
-
rätt grym tror jag ska köpa en, bra och roligt sätt att träna på. kan man göra på toaletten
-
Handledsträning på toaletten… eeeehhhh, hmmmm… tror jag slutar detta inlägg innan det blir konstigt.
-
inte faan behöver man nån gyro twister för hanledsträning..
tror att jag också ska sluta innan jag skriver för mycket..
Logga in för att svara.