• eddie

    Medlem
    10 september, 2003 vid 15:05

    Låter jäkligt dyrt att fylla en plastsäck med Bregott. wink.gif

  • virre_bu

    Medlem
    10 september, 2003 vid 15:25

    tänkte inte fylla säcken med bregott..
    jag skippar säcken och sen smörjer jag in mej själv med bregott.. 😛

  • virre_bu

    Medlem
    10 september, 2003 vid 15:26

    menhar ni några andra förslg på hur jag ska göra så är ni välkommna med dom..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 september, 2003 vid 21:09

    haha jo det förstod jag att ni skulle tycka cool.gif haha!!!
    men vem har sagt att jag skulle köpa hos er….. laugh.gif
    ehh bara skoja det är klart att jag ska, jag kanske hör av mig snart så får vi se, ska bara snacka med dom andra å, jag kanske har några fler kommpisar som är sugna på att köpa nu, vi börjar få igång det i byske, dom som har provat har tyckt om det, så vi raggar folk för fullt, snart kanske det kommer en klump till å köper. Vi hörs!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 september, 2003 vid 21:23

    Oj jag skrev till gugge det var menat till er!
    ehh ni ser det, har jag berättat att jag klantade mig som vanligt och krashade kiten i ett träd på stranden det var jätte pinsamt! jag var tvungen att klättra upp till trädkronan och klippa V:et, det stod turister och skrattade åt mig, dom tyckte säkert att jag var cp. När jag hängde där å slet i kiten! Jag fick då ne den till slut. Fast, det tog ändå inte robban som tappade kontrollen helt över kiten å flög efter utan bräda nästan in i volleybollnätet det skulle man ha haft på film! Det såg förjävligt ut/ visst robban wink.gif haha, ha det!

  • virre_bu

    Medlem
    11 september, 2003 vid 06:09

    Ska nån av ni från Byske ut lördag eller söndag…?
    Ska ju blåsa smått till helgen… 🙂

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 10:51

    det ska vi säkert göra!
    Vi ska säkert ut.
    men jag vet inte riktigt när än så länge!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 14:49

    Tja nu simpan!!!
    skall du it vara sånn där mad.gif…. jag hade kontroll men jag e lite för lätt så jag lyfte å flög iväg så va de….
    du såg ju själv men jag lovar jag gör då it om de…
    fan jag har kvar skrap såret på axeln än ju fan de va ju som att åka på sandpapper ju…
    jaja de e bättre att ofra sig lite än att sitta i träd när man har publik lr hur simon smile.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 20:34

    Ha HAHAHAHAHAHHAAHAHAA där fick du allt simpan =)))))

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 20:47

    Svar till:


    Ha HAHAHAHAHAHHAAHAHAA där fick du allt simpan =)))))

    [/ QUOTE ]
    Va bara skojjeri simpan FÖRLÅT =) grin.gif tongue.gif laugh.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 20:51

    Tjena dacon, jag har funderat mer på att köpa en bräda av er vilken skulle ni rekomendera för mig?
    outlaw, crazyfly eller kanske nån annan?
    Blir outlawen 142 för liten kanske men samtidigt vill man inte ha en för stor bräda så man kan göra trick.
    Dessutom undrar jag om trycket på crazyfly kostar något extra å hur stort kan det va! Tack på förhand om det är någon som har nått tips.

  • kitesweden

    Medlem
    11 september, 2003 vid 21:31

    Jag rekomenderar Outlaw utan att fundera speciellt mycket. Den har bra flex och den är otroligt stryktålig, jag vet inte hur många stenar jag rammat med den och det syns knappt.. Sedan är strapps/padsen otroligt sköna. Belaget är ju av samma typ som på en snowboard !
    Crazyfly kan man få med tryck över hela brädan eller bara nån lite logga, det bestämmer du. Priset sätts efter storleken !

    /Mvh Lars
    http://www.dacon.biz

  • dmp

    Medlem
    12 september, 2003 vid 05:26

    Outlaw brädan funkar runskigt bra för trapp åkning eller va säger du melker wink.gif

    //Jake

    http://www.kitepower.se

  • kitelife

    Medlem
    12 september, 2003 vid 07:20

    det kan både jag melker och ett antal arga ornitologer intyga *hahaha*

    Brädjä#len är oförsörbar! dessutom funkar den bra även på sand när vinden sviker…

  • dmp

    Medlem
    12 september, 2003 vid 07:29

    hahaha… det gjorde ont dan efter att bränna rätt in i dörren i alla fall… =)

    //Jake

    http://www.kitepower.se

Sida 3 av 29

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.