Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › byta till SS nu då hugo?
-
byta till SS nu då hugo?
Publicerad av dirk_diggler på 1 september, 2004 vid 20:15love is in the air..
lalliso svarade 20 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
haha, ironiernas mästare, men erkänn att EH waven är snäppet vassare än om den är en 2004a!!!, om du hade kört den me din egen böm dvs..
-
jävligt svårt att säga faktiskt, dom är ju grymt lika när man tittar på dom och av det lilla jag körde kändes de snarlika. waven är möjligen något snabbare. men det jag kan säga for sure är att min SS känns betydligt mer stabil i luften. dessutom mycket lättare och bättre kvalité(grymma förstärkningar och fetaste high-tech-tyget). jag tänkte på en sak, tänk om man hade slagit ihop ss-bommen och cabrinhas power lock på ett sjysst sätt. den hade fanimej blivit orgasmisk!
-
gilla inte den där metallmojjen på nya SSn dock, känns som man kan få den i ögat
-
haha! ögat e nog rätt riskfritt men jag e faktiskt lite kluven om jag vill ha den eller inte. får ser hur det artar sig men just nu känns det som det är mer negativt med den än positivt. i övrigt är bommen helt ljuvelig!
-
Svar till:
gilla inte den där metallmojjen på nya SSn dock, känns som man kan få den i ögat
[/ QUOTE ]
vad för metallmojj?
Peter
-
Han måste vara jäääävligt duktig. Jag känner inte till många personer som ser så där bra ut i långt hår. Kanske Max Bo iofs.
-
Svar till:
Helst följande kitt…
[/ QUOTE ]
Det är ju Rudi Völler, ser ju vem som helst……
-
”Ein Rudi Völler, es gibt nur ein Rudi Völler.” Leta upp denna låt på DC. Ni kommer inte att ångra er!
-
Man måste kunna dansen till den. Annars är det olagligt att lyssna på låten. Extremt bra faktiskt
Logga in för att svara.