Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Bytes Golfset mot Snowboard o skor

• Bytes Golfset mot Snowboard o skor

Publicerad av surfmc på 29 december, 2005 vid 22:03

Har en bärbag Taylor made med ryggsäcksremmar inklusive Mizuno TPZ helset smidda järnklubbor som jag vill byta mot en snowboard ! Nån som vill byta eller?……………troligen ingen golfintresserad här så här års.

Kan skicka med ett gäng bollar också

brickan svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • matthias

Medlem
    29 december, 2005 vid 22:13

va de ente du som försökte byta aktier mot en kite innan också?

• surfmc

Medlem
    29 december, 2005 vid 22:22

Japp det stämmer, som tur var fick jag inte napp, de har blivit bra pengar på dem 🙂

Det var ett företag som inte är börsnoterat ännu och som arbetar “mot” spridning av film, spel, musik via nätet.

• eddie

Medlem
    29 december, 2005 vid 22:32

Typ som föräldraföreningen för narkotika?

• surfmc

Medlem
    29 december, 2005 vid 22:46

Ja det ryktas att de ska inleda ett samarbete, men inget klart ännu.

• rex_milvus

Medlem
    29 december, 2005 vid 23:42
    surfmc wrote:
    Har en bärbag Taylor made med ryggsäcksremmar inklusive Mizuno TPZ helset smidda järnklubbor som jag vill byta mot en snowboard ! Nån som vill byta eller?……………troligen ingen golfintresserad här så här års.

Kan skicka med ett gäng bollar också

Ok, jag passar på att placera mina Ping Eye 2 på samma byteshylla. Kan du avvara en lång bräda (>160 cm) och ett par 45or så är lubborna dina! 🙂

• surfmc

Medlem
    29 december, 2005 vid 23:56

Jaså, fler som kör samma …..Jag kan ju tillägga att jag behöver 42 eller 43 på dojorna !

• brickan

Medlem
    30 december, 2005 vid 11:39

Ingen då som vill byta en kite mot ett 2a handskontrakt på en lägenhet i växjö möblerad med feta möbler nätta 4000pix i månaden.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Bytes Golfset mot Snowboard o skor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.