Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › byye damo!
-
Jaa flygbiljetterna är pinsamt dyra nu för tiden. Jag flyger till Europa en månad 1e december för att åka lagg sen tillbaka till Perth 1e januari. En enkel går loss på typ 9200 och en t/r typ 15-16000, brukade vara runt 12 men har gått upp som fan, och hjälper ju inte direkt att det är värsta högsäsong just då, plus inte långt tills dess:(
Vi lär väl ses nere på Woodies i sommar då antar jag! Vart ska ni bo?
-
Boendet är inte 100% klart ännu. Men som sagt, vi lär ju ses på Woodies!
-
mjersen;501547 wrote:nicke åker 14e.. vi kommer efter nyår,! kom gärna med tips på var man hittar billigast biljetter ner.
Kilroy brukar ha sjyssta deals på Australien om man är student. bokade min biljett tre veckor innan jag skulle åka och betalade dryga 10 för den.
-
Flyttade till Sydney för 1 vecka sen…har sommarlov från 18 Dec så kanske flyger över till Perth nån månad då…tips angående boende o så nån? Kan iofs hyra buss o bo i den
-
@Litease 501782 wrote:
Kilroy brukar ha sjyssta deals på Australien om man är student. bokade min biljett tre veckor innan jag skulle åka och betalade dryga 10 för den.
Hmm detta var inte precis i ar var det? Med tanke pa att Kiroy forsokte blasa mig pa 4000 kr nar jag flog hit 2 ar sedan. Dem ville ha 16500 for en biljett med Air France. Exakt samma biljett, samma villkor, samma terms and conditions, samma flight, allt samma, ville Air France bara har 12500 kr for om man bokade direkt genom dem. Och jag var student… Sopor..
@rimsson 501808 wrote:
Flyttade till Sydney för 1 vecka sen…har sommarlov från 18 Dec så kanske flyger över till Perth nån månad då…tips angående boende o så nån? Kan iofs hyra buss o bo i den
Boende kanske Fremantle? Det ar nara Woodies som ar grymt kite spot, typ det basta i Australien coh ett av varldens basta. Annars kan du bo Cottesloe eller Scarborough. Langre till Woodies men precis vid havet dar det alltid blaser fiiina sideshore vindar. Hyra buss kan du gora genom Wicked. Dem har grymma ”vans” for relativt billig peng.
-
Davids;501809 wrote:Hmm detta var inte precis i ar var det? Med tanke pa att Kiroy forsokte blasa mig pa 4000 kr nar jag flog hit 2 ar sedan. Dem ville ha 16500 for en biljett med Air France. Exakt samma biljett, samma villkor, samma terms and conditions, samma flight, allt samma, ville Air France bara har 12500 kr for om man bokade direkt genom dem. Och jag var student… Sopor..
Haha, det var faktiskt nästan exakt två år sen jag åkte. Har inte kollat på senaste tiden men har hittat andra billiga biljetter via dom. kanske bara hade tur när jag bokade å andra sidan.
-
@Davids 501809 wrote:
Boende kanske Fremantle? Det ar nara Woodies som ar grymt kite spot, typ det basta i Australien coh ett av varldens basta. Annars kan du bo Cottesloe eller Scarborough. Langre till Woodies men precis vid havet dar det alltid blaser fiiina sideshore vindar. Hyra buss kan du gora genom Wicked. Dem har grymma ”vans” for relativt billig peng.
Mmm, jag siktar själv på boende i Fremantle.
Logga in för att svara.