Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › C kite or bow….
-
C kite or bow….
Publicerad av skotten på 31 januari, 2008 vid 14:01Thinking of going back to C kites…
what you guys think about that?…
skotten svarade 16 år, 8 månader sedan 30 Medlemmar · 52 Svar -
52 Svar
-
if you are used with the bow I think u should stay with it.. better windrange and better for the body.
-
Try a hybrid. If you want to you can try my SS Revs when it is not so friggin’ cold
-
I think you’re too old for that Tony. Go for a foil instead.
-
Ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
-
har en fet kite du måste testa när jag kommer hem. precis fått enda vettiga dan på vattnet i mexico och har fått testat cautionen lite, riktigt riktigt skön!! fan, trodde inte jag skulle säga de om en uppblåsbar sak. Ska bli spännande att jämföra den mot övriga -08 sortimentet. tror dom andra får jobba rätt hårt för att ge samma fart och känsla.
förresten, bara för att hijacka tråden med lite best-kritik så undrar jag om de e många bestar som har prob med att invertera när dom krashat eller är det bara pojkarna här i mexico som pumpar för klent? sett flertalet bestar idag som förnedrat fått bäras från strandkanten, en med mosad LE-bladder. Borde väl inte vara designfel? väl?
Logga in för att svara.