Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing C-kites kan stoppa klimatförändringarna!

• tote

Medlem
    2 juli, 2007 vid 10:13

Bra att DU gör något för miljön Cheriffen! :grin:. Ska koppla kitsen till min generator på taket när jag inte kör själv!
    Nu blir det snart kite. kommer du med efter jobbet?

• che_riff

Medlem
    2 juli, 2007 vid 11:10

Vart och när bär det av? Jag och MR Brown är sugna.

Efter att sett dokumentären nämnd ovan så gasar jag glatt min V8 inredda Chev van så mycket det bara går.

• tote

Medlem
    2 juli, 2007 vid 11:50

@Che_Riff 393977 wrote:

Vart och när bär det av? Jag och MR Brown är sugna.

Efter att sett dokumentären nämnd ovan så gasar jag glatt min V8 inredda Chev van så mycket det bara går.

Draget om vinden håller sig åt det ostliga hållet?
    Mr Pink är oxå på, Mr White var tvungen att tvätta…

• sourra

Medlem
    2 juli, 2007 vid 12:00

@Che_Riff 393880 wrote:

C-kites kan stoppa klimatförändringarna! Om det nu är något vi KAN påverka?

http://sfgate.com/cgi-bin/object/article?f=/c/a/2007/05/07/MNGNEPMD801.DTL&o=0

Kolla även gärna in ”The great global warming swindle”(kul dokumentär). Ser ut att bli mer vind och de kan inte göra något åt det :)!!

Jag tyckte du sa att du hade mycket att göra på jobbet… Själv håller jag på att utarbeta ett idiotsäkert system som förhindrar att man tar med sig sin sjua till spoten i tron att man tar med sig sin tolva.

• che_riff

Medlem
    2 juli, 2007 vid 12:19

Har man mycket att göra på jobbet så har man mycket att göra på jobbet så enkelt är det. Nu är det så att jag bara tänker jobba till 16:00 och då ha mycket att göra fram till 16:00. Därefter vill jag ut och åka sådan där inga käjt eller vad det nu heter.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing C-kites kan stoppa klimatförändringarna!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.