Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › c-shape update
-
c-shape update
Posted by jonase on 6 mars, 2009 at 15:21Nya tider kräver nya tag, har hört att det här med bow ska va nått men ush vad dyrt det e. tror ni man kan modda sin gamla c-shapes, ta bort en bit tyg och sy in leading edge och vips så har men sig en moderiktig drake och slipper skämas. fick idén från en finansman som lätt sy om sina dyra skjortor istället för att köpa nya så här i lågkonjuktur.
mvh/gotland customskejtar_henke replied 15 years, 9 months ago 11 Members · 25 Replies -
25 Replies
-
smart idé jonas, du e inte dum du, troligtvis kommer du dö första gången du loopar den om du nu mot förmodan får upp den i lyften.
Pucko!!! -
@SkånePaul 533796 wrote:
Nä fan prova!!
Jag har hört att c-kites är jättefarliga.
-
@skejtar_henke 533834 wrote:
Jag har hört att c-kites är jättefarliga.
Duuu…. vilka färger fick du på dina farliga kites??
-
@skejtar_henke 533845 wrote:
svart vita och oranga. Vad fick du….
den coolaste blåa färgen (och svart/vitt) 🙂
-
Så klart… Han ger don snyggaste kiten men den hetaste färgen till den söta tjejen.. 😉
Men jag är nöjd. Jag är inte bitter..
Skämt och sido. Kiten är skitfin och jag är helnöjd… -
@skejtar_henke 533854 wrote:
Så klart… Han ger don snyggaste kiten men den hetaste färgen till den söta tjejen.. 😉
aaoootch!!!
-
@skejtar_henke 533854 wrote:
Men jag är nöjd. Jag är inte bitter..
Skämt och sido. Kiten är skitfin och jag är helnöjd…Får man Torchfärg efter hur snygg man är? Jag fick illgrönt och brunt…
-
oavsett om Torchen är brun, orange eller skrikande grön… så är den fin!! Den kan inte vara ful!
Henke, vi får ta en Torch-dag i Habo. Sourra, kör du också Torch? Jag var säker på att du var Helixfantast.
Log in to reply.