Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing C3 beställning

• C3 beställning

Publicerad av mattias-j på 11 januari, 2011 vid 12:11

Då börjar det bli dax att lägga en beställning igen. Är det någon mer som är intresserad av Slingshots eller andra fenor så PM:a mig. Ni som inte behöver PM:a mig igen är:

Henrik S
    Robban S
    Thomas A

Och ja, fenorna hinner hem tills ni åker till Dahab…:smile:

dr-masse svarade 13 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • mick

Medlem
    11 januari, 2011 vid 12:28

Är Slingshot Sweed klara?

Mvh / Mick

• mattias-j

Medlem
    11 januari, 2011 vid 13:41

Sweed är tyvärr inte klara ännu. Mer besked inom kort, men jag tror april/maj som tidigast.

• mattias-j

Medlem
    14 januari, 2011 vid 14:06

Boogie hälsar att en helt ny linje sjögräsfenor är på gång. Första prototyperna ska dom provsegla inom 2 veckor, och jag får fenor för provsegling direkt till islossningen…..
    Därefter bör första säljbara produktion landa i Sverige april/maj.
    Prisnivå som Slingshot. Slingshot är f.ö slut i lager efter vår beställning, så när som på 2st 19 cm. Nästa leverans i slutet mars.

• badjanne

Medlem
    14 januari, 2011 vid 15:06

Kanon Mattias att du fått igång C3.
    Redan 2009 när jag träffat MvM i Holland kontaktade jag Boggie men då var han inte riktigt tänd på att utveckla sjögräsfenor.

Boggie skriver nu på hemsidan att Slingshot skall vara ca 4 cm kortare än normala speedfenor. Gäller dettta oxå de nya?
    Kostar en av de nya 25cm ca 300 $?

Bra jobbat, du verkar få igång saker och ting.
    Du har väl bokat in årets landskamp mot Holländarna i Klagshamn?

• andersbq

Medlem
    16 januari, 2011 vid 17:55

Jag skrev några rader på bloggen efter jag beställt mina nya C3:
    http://bjorkqvist.blogspot.com/2011/01/fins-unlimited.html
    (lite sjuk är man kanske..)

• dr-masse

Medlem
    17 januari, 2011 vid 08:15

Mitt vindsurfintresse är uppenbarligen sååååå mycket mer behärskat än vad många i min omgivning misstänker och tror… 🙂

• hanko

Medlem
    17 januari, 2011 vid 08:51

Ja någon diagnos har du nog BQ men det är en helt ofarlig sjukdom som vi gärna blir smittade av. Jag har dock inte själv någon ekonomi för C3 men kan nog vara en spekulant i ditt beg-sortiment BQ.

• mattias-j

Medlem
    17 januari, 2011 vid 20:56

Det finns 1 st Slingshot 25 kvar att köpa på denna beställning, sugen någon?
    1700:- inkl.allt. BQ, jag vill ha underskrift från din fru om du ska ha denna också :grin:.
    Nästa leverans 25 : or i april….. Förmodligen grym till de större speedbrädorna.
    Sista C3 beställning för denna leverans på torsdag. Vill inte äventyra Dahab resenärernas fenor. Gör en beställning till i slutet på nästa månad.
    PM duger bra…

• andersbq

Medlem
    17 januari, 2011 vid 21:26
    Mattias J;644598 wrote:
    Det finns 1 st Slingshot 25 kvar att köpa på denna beställning, sugen någon?
    1700:- inkl.allt. BQ, jag vill ha underskrift från din fru om du ska ha denna också :grin:.
    Nästa leverans 25 : or i april….. Förmodligen grym till de större speedbrädorna.
    Sista C3 beställning för denna leverans på torsdag. Vill inte äventyra Dahab resenärernas fenor. Gör en beställning till i slutet på nästa månad.
    PM duger bra…

Ok jag tar den med då! (Frugan ropar heja heja!)

• petter

Medlem
    18 januari, 2011 vid 09:34

ha ha, finns nog en medicinsk benämning på denna sjukdomsbild men är nog inte skadligt annat än för plånboken 🙂

• dr-masse

Medlem
    18 januari, 2011 vid 10:42

Får det till typ 75 fenor i bqs bild… för 200$ styck i snitt… 15 000 $ (och det verkar finnas fler fenor…) sjukdomen är helt klart skadlig för plånboken, ha, ha! 😀

• andersbq

Medlem
    18 januari, 2011 vid 10:59

Ge fan att räkna på det där.

• dr-masse

Medlem
    18 januari, 2011 vid 11:25
    andersbq;644643 wrote:
    Ge fan att räkna på det där.

Ha, ha, ha! Jag tänkte faktiskt på det – “hmmm, det här jag kanske inte borde…”

Jag har gjort något inlägg här på konfen om hur många brädor och segel jag ägt genom åren. Vänligen ge fan i att räkna på det. 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing C3 beställning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.