• mgs

Medlem
    8 juni, 2008 vid 06:49

Sidan är klar http://www.C3-fins.com

• tbsurf

Medlem
    24 juni, 2008 vid 20:27

Hmmm…
    Såg den här bilden på levererade venom i forumet på c3webbsidan
    gammec3ei8.jpg

Är ju fan cobratillverkade fenor ju..!?!
    Funkar säkert suveränt och är garanterat superfina men lite snopet är det allt

• p-malmkvist

Medlem
    25 juni, 2008 vid 10:27
    tbsurf;477467 wrote:
    Hmmm…
    Såg den här bilden på levererade venom i forumet på c3webbsidan
    gammec3ei8.jpg

Är ju fan cobratillverkade fenor ju..!?!
    Funkar säkert suveränt och är garanterat superfina men lite snopet är det allt

Ånej!! cobratillverkade fenor.. Skicka de till mig så fort de kommit med posten så gömmer jag dem i någon låda.. Du kan få en äldre mauifin som plåster på såren..:grin:

• p-malmkvist

Medlem
    25 juni, 2008 vid 10:32
    P Malmkvist;477578 wrote:
    Ånej!! cobratillverkade fenor.. Skicka de till mig så fort de kommit med posten så gömmer jag dem i någon låda.. Du kan få en äldre mauifin som plåster på såren..:grin:

Å f..an jag glömde.. Mauifin fenan har delaminerat men du kan ju alltid beställa nya blackcarbon 2010 dr ding från Nasa som ger ännu lägre motstånd i vattnet..:wink:

• jester

Medlem
    25 juni, 2008 vid 10:32

Och dom säljs inte ens från ett garage… :D:D:D

• getwet

Medlem
    25 juni, 2008 vid 13:24

haha, cobrafenor! Snopet som sagt var. Räknade nog med annat men det är kanske ubersvårt att få ihop ekonomin annars.

• andersbq

Medlem
    25 juni, 2008 vid 18:21

Ja man kan tycka det är ett antiklimax att dom lät cobra göra dem, men Choco är ju ändå ganska fina så lite “vilja ha värde” finns ju. Men viljan att betala mer än för Choco är kanske begränsad.

• imported_macts

Medlem
    25 juni, 2008 vid 20:04

För mig har det absolut inget värde i vem som tillverkar dom så länge de är bra!

• jester

Medlem
    25 juni, 2008 vid 20:06

Jag håller med Mac! Vad är det som är så negativt med Cobra? Finishen är kanon, dom håller riktigt bra och ffa så funkar dom riktigt bra. En bonus är att man slipper slipa på fenorna för att dom skall passa i fenboxen..

• tbsurf

Medlem
    26 juni, 2008 vid 09:07

Tror ingen här tycker att det är något negativt med cobra jester.. Inte jag iaf

Jag skrev i mitt senaste inlägg här ovan att jag tror att dom ” ..funkar säkert suveränt och är garanterat superfina men lite snopet är det allt…” så tolka min reaktion mer som “förvåning” än att jag tycker illa om dom.

Hade en konversation med James på carbon art nu i natt där han påpekade att han själv tycker C3 venom går bättre på hans brädor än både vector och tectonics så jag tror inte någon kommer vara missnöjd eller tycka något negativt om sina C3 fenor bara för att dom är tillverkade av cobra.

Ang anders synpunkt om prisbilden så tror jag (obs min spekulation..) att c3 kommer att vara något dyrare än choco pga att boogie synar alla fenor som han släpper ut på marknade just nu. Den kollen är jag nästan säker på att mfc/choco mfl inte har..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.