Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing C4:an finns i Landskrona 14.00 idag!

• kitelife

Medlem
    15 november, 2009 vid 22:44

Visst gör du det 😀

Men du kan skriva frågor i egna inlägg här på steffo oxå, va inte rädd för och fråga här finns många som gärna vill hjälpa till… sen är det bara och sålla bort dom som skriver att ”mitt märke e bäst” och använda lite logiskt tänkande så blir du snart klokare :tongue:

Det finns inga dumma frågor – bara dåliga svar :shocked:

• martent

Medlem
    16 november, 2009 vid 08:52
    Dalen;588232 wrote:
    Nej fan jag kan inte låta bli att säga att jag tyckte det var den grymmaste draken jag kört.
    I klass med Marsels senaste film YouTube- A Little Help From My Friends Replica

he he Grymmaste draken du kört! Det sa du för några årsen med om Contra 16,5, och då fick du hela mynningen att åka till surfers och köpa ny kite!

• kalle07

Medlem
    16 november, 2009 vid 21:16

Mycket bra förklaring, men AR är väl egentligen förhållandet mellan längden o bredden på vingen.

• gurra_g

Medlem
    16 november, 2009 vid 21:25

Kalle fungerar vindmätaren som du länkar till och vart sitter den i såna fall?

• dalen

Medlem
    16 november, 2009 vid 22:39
    MårtenT;588417 wrote:
    he he Grymmaste draken du kört! Det sa du för några årsen med om Contra 16,5, och då fick du hela mynningen att åka till surfers och köpa ny kite!

Ha ha ha. Det jag tycker är gött betyder ju inte att någon annan gör det. Jag är ju galen i falukorv men hoppas inte alla äter det för då kan det ju bli helt rent i på Ica. Skall inte berätta vad jag använder för senap för då blir det rusning.
    Naish Torch är jäkligt go den med så nu har jag sagt det. För se vilken kite du köper nu då Pappa Mårten!

• virena

Medlem
    17 november, 2009 vid 00:08

Nu börjar nedräkningen, är grymt avis på er, men snart är det jag som surfar i bordis boardis och bikini:cool2: så den som väntar på nåt gott…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing C4:an finns i Landskrona 14.00 idag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.