Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › CA sp40,44 fråga
-
Ja, inget kul att byta fotstroppsplugg. Så jag hade nog ansträngt mig att hitta en smart lösning. Vet att Daniel funderade på att göra ett hål i stroppen med en lödkolv eller liknande.
-
det är ingen plugg det är 8mm rakt igenom brädan i fen kassetten sitter en mässings mutter där limmad
-
Inser hur mycket jag har kvar att lära mig. Upplevde SP 47 och 6.7 som en helt omöjlig kombination. Först med 5.8 som jag fick brädan att fungera.
-
Ok Tobbe jag fattar, jag får dra iväg ett mail till James igen.. 🙂
-
Precis, jag har väntat i 3 månader på min Sp40 nu:mad:
Ni kan väl lägga en egen order, när det gått 8 veckor så ska jag beställa en till specialare.
-
Våra brädor går denna vecka Anders så det är lugnt, frågan är var i Sverige de skickas – vet du?
-
GOT – Landvetter, det sa vi iallafall i början av april. Men då trodde vi att vi skulle få brädorna innan Klagshamn, och då var det bara macke & jag…
-
njae, min sp40 har varit med från början också (beställde min månadsskiftet mars/april) – sen kom nån bräda från Petter mm etc, jag är bara mest orolig för att de ska hamna i stockholm
-
Huvudorsaken till er försening är enligt vad jag hörde en försenad leverans av pads…
Logga in för att svara.