Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › CA sp40,44 fråga
-
Brädorna som vi beställde i slutet av april är färdiga men james har väntat på pads. Han hade dock råmaterial hemma och skulle skära ut själv i fabriken om inte padsen dök upp under närmaste dagarna. Förhoppningsvis går brädorna iväg inom närmaste veckan. De ska levereras till GOT som bestämdes tidigare, Anders skulle stå som mottagare.
Beställning två vet jag inte riktigt vart den ska levereras men är det till västervik och södertälje som brädorna ska till så kan jag nog hjälpa till och hämta på Arlanda och skicka brädorna med marcus som åker sthlm-kalmar i princip varje vecka.
-
Ni som har beställt era brädor, är det med “pro add” eller är det den vanlige ni köper?
-
Västerviksbrädorna går till ARN. Tror jag grejjar hämtning själv, men det är ju kanon att du har en “lina” igång Petter! Jag hör av mig om jag vill ha hjälp. Vad är “fraktkostnaden”? En back öl eller nått……
-
Kan va lite förvillande med “std” och “pro”, tex ingen viktskillnad. Men CA är ju custom så det är bara att säga till vad man vill ha
Logga in för att svara.