Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing CA sp40,44 fråga

• tbsurf

Medlem
    16 juni, 2010 vid 13:08

beställde en sp53 custom 21april som borde dyka upp snart

• petter

Medlem
    16 juni, 2010 vid 13:50

Brädorna som vi beställde i slutet av april är färdiga men james har väntat på pads. Han hade dock råmaterial hemma och skulle skära ut själv i fabriken om inte padsen dök upp under närmaste dagarna. Förhoppningsvis går brädorna iväg inom närmaste veckan. De ska levereras till GOT som bestämdes tidigare, Anders skulle stå som mottagare.

Beställning två vet jag inte riktigt vart den ska levereras men är det till västervik och södertälje som brädorna ska till så kan jag nog hjälpa till och hämta på Arlanda och skicka brädorna med marcus som åker sthlm-kalmar i princip varje vecka.

• lundvall

Medlem
    16 juni, 2010 vid 14:43

Ni som har beställt era brädor, är det med “pro add” eller är det den vanlige ni köper?

• badjanne

Medlem
    16 juni, 2010 vid 15:40

Hur många brädor är egentligen på till Sverige och vart?

• jester

Medlem
    16 juni, 2010 vid 20:20

Anders: Dom flesta kör den vanliga varianten.

• mattias-j

Medlem
    16 juni, 2010 vid 21:21

Västerviksbrädorna går till ARN. Tror jag grejjar hämtning själv, men det är ju kanon att du har en “lina” igång Petter! Jag hör av mig om jag vill ha hjälp. Vad är “fraktkostnaden”? En back öl eller nått……

• tbsurf

Medlem
    17 juni, 2010 vid 06:18

Kan va lite förvillande med “std” och “pro”, tex ingen viktskillnad. Men CA är ju custom så det är bara att säga till vad man vill ha

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing CA sp40,44 fråga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.