Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Cabareete vs. Puerto Rico
-
Cabareete vs. Puerto Rico
Publicerad av kamikazekiteren på 16 november, 2005 vid 17:33Jag skal ut på tur i vinter, men vet inte vart. Derfor lar jag Steffo avgjöre . Stem nu, CABARETE VS. PURTE RICCO. Si gjerne din mening om varför jag skal åke på stellet.
kamikazekiteren svarade 19 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Vänta tills i mars så kan jag jämföra. Då har jag varit på båda ställena.
Kan alltså inte uttala mig om PR än, men Cabarete är shysst. Tyckte dock att det var lite trångt på kitebeach. Tror att PR är mer hardcore.
-
Najs, men du har blivit av med en sen jag femmade dig. Knasigt.
-
Japp, en del är riktigt taskiga och sätter dåliga betyg på en
Men men, man är väl en medioker trea helt enkelt.
-
Ja, vänta tills i Mars så får du svar. Ställt samma fråga om PR innan vi bokade dit, inte en j..el som kan säga något om PR. Gör det samma, blir inte bättre än vad man själv gör det till för vatten finns det ju runt hela ön!
-
jag tror pr e jevlet gött.. men cabarete e också jevlet gött.. kan dock bli möed folk på ktiebeach men där behöver mn ju iten åka..
-
Så sant, hade jag åkt tillbaka till Dom.Rep. så hade jag dragit till Las Terrenas eller liknande för att kitea.
-
Är det mye snö i purto rico i januari? Eller måsta jag reise seinere på vinteren?
Logga in för att svara.