• Cabarete

Publicerad av sunwave på 14 november, 2004 vid 15:59

Hej

Jag drar till Cabarete eller Antigua i slutet av januari och är där ungefär till början av april. Nån mer som ska dit under den perioden? Jag har inte bokat biljett än men tänkte göra det nu i veckan.

Nån som vet nått bra (=billigt) ställe att bo på?

Hör gärna av er!

/Johan

073-0474948
    josp2477@student.uu.se

jezaja svarade 19 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kleverboi

Medlem
    19 november, 2004 vid 11:59

Hola!
    Det fanns ett par lägenheter i village att hyra för cirkus 80US$ per månad. Splitta med nån eller några så blir det väl rätt hyfsat. Kolla med Guido på laurel eastman kite skolan – han bor där och borde veta rätt bra. Annars tror jag att det fanns rätt hyfsat med annonser på forumet som ligger på (tror jag, om jag minns rätt) activecabarete.com

Jag kom precis hem efter en skön upplevelse med de flesta dagars segling med 8-11 kvm… inte alls som det brukar vara där vid denna tiden =)

peace…

• ollefax

Medlem
    19 november, 2004 vid 16:12

80 dollar / manad? du menar inte per vecka? annars ar det ju tok billigt!

• jezaja

Medlem
    3 december, 2004 vid 10:18

Jo det låter lite för bra faktiskt smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.