Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › cabarete
-
cabarete
Publicerad av anonym-anvandare på 22 december, 2004 vid 15:36Någon som vet hur vinden och vädret är på cabarete från maj till augusti?
luuddee svarade 19 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Maj – Aug är den mest vind-säkra perioden här i Cabarete.
Det är dock tokigt varmt också, med det är därför det blåser bra.Jag är här till och med April 2005 om du har fler frågor.
Det är ruskigt trevliga människor här, det finns mycket bra möjligheter att både Surfa(Encuentro), Kite-surfa och vindsurfa.
Kite-Surfing är nog det som regerar i just Cabarete.Oops glömde nästan:
Bästa sättet att få reda på hur det blåser i Cabarete:
WindsOfCabarete
-S- -
Ok tack för uppgifterna, Har funderat på och åka ner i början på maj och stanna nån månader. Har du nån andra bra tips typ boende jobb? Vilken storlek på drake under dessa månaderna?
-
Måste vara du som är så snygg på bilden. Är du också och gottar dig i Cabareté ?
-
Svar till:
Måste vara du som är så snygg på bilden. Är du också och gottar dig i Cabareté ?
[/ QUOTE ]
Frågan jag funderat på om det är du på din bild Patrik?
-
Det vet du ju att det är! Du har ju sett mig live lite dagen efter bara!
-
Ska dit om en månad och läste detta citat precis:
“Valuta: Dominikanska pesos (RD$) är det enda användbara betalningsmedlet. Det kan vara bra att veta att det brukar vara svårt att växla högre valörer än 100-pesos sedlar.”Fungerar inte vanliga amerikanska dollars bättre?
-
Ær det inte vældigt hypat på cabarete? och trångt på vattnet? eller ær det bara jag som har fått før mig det?
Ska också resa till våren någonstans men vet itne var…
-
Behöver man visum för att ta sig i dominkanska republiken?
Googlade ifatt min egen fråga men om nån annan undrar:“För besök i Dominikanska Republiken krävs turistkort som kan införskaffas på flygplatsen vid ankomsten.”
-
Svar till:
Ær det inte vældigt hypat på cabarete? och trångt på vattnet? eller ær det bara jag som har fått før mig det?
Ska också resa till våren någonstans men vet itne var…
[/ QUOTE ]
På kitebeach är det är gott om folk på vattnet japp!
-
Nån som har koll på giltighetstider på pass? Många länder måste man ha ett pass som är giltigt mer än 6 månader efter man ankommer, gäller detta Dominkanska republiken?
-
japp det gör det .. fick åka till polisen igår o fixa nytt..
-
Passet behöver bara vara giltigt under vistelsen. Ditt flygbolag kan dock hittat på egna regler. Fråga!/Adam
Logga in för att svara.