Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › cabarete
-
e du cp elelr försök du åka dit med ett pass som inte är giltigt 6 månader så får vi se hur bra det går..
-
Hur e det med vinden på Cabarete nu???
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Number=282593det verkar som om det e tokdåligt med vind i år eller?
Jag ska dra en sissta minuten resa v.10 och har tänkt på Fuerteventura men det e dåligt med resor/höga priser så man kanske ska dra till Cabarete ändå, inte så mycket dyrare där ju… -
Jag jobbar på SAS och skickar passagerare till Do ofta!!!! Hade gärna svarat på fler frågor men känns inget roligt när jag blir kallad cp. /Adam
-
amen det e ju 6 månader. till och emd polisen där nere sa att det va 6 månader när ja visa mitt gamla efter ett inbrott då sa han att du kommer inte hem med det där passet blablabla du får åka till ambassaden eller nått.. när ja va inne hos polisen i sverige innan jag skulle åka fick de göra ett provisoriskt för att det va tvunget att va gilitgt i 6 månader.. när jag checkade in i stockholm visade jag mitt gamla men det gick iten för passet skulle vara giltigt i 6 månader likaså när jag gick igenom passkontrollen lämna jag mitt gamla men det gick inte.. så vad försöker du säga ?. att det går??
Logga in för att svara.