Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › cabarete bay today!!
-
hehe iofs..
men utan att testas ordentligt på riktigt hade den säkert vart rätt kass.e ju därför allt som släpps alltid e försenat. det har suttit nån å räknat på att det räcker å göra det på datorn å sen serieproducera direkt. av nån anledning dom ännu inte verkar ha förstått så blir det aldrig så utan den måste ändras en massa gånger för att funka i verkligheten å vipps är tiden ute för längesen.
(lite bitter e jag ju som hellre vill köra pulse än speed) 🙂
-
pjoter wrote:all riktig forskning görs genom att testa på riktigt. bara ingenjörer å annat löst folk som tror att man kan räkna fram hur grejer kommer funka.
Nejru, forkning är en helt annan sak! -
jag testa den där, vettifan.. lite stonker… Jag kör min custom mega Nezzy deluxe wave ride board from hell
-
Tjenis! fan vad fint det sag ut ludde. Hoppas alla mina kera cabsvenner har det toppen vare sig ni er hemma eller kvar po on. Va po trance igor ute i skogen, grym trip 🙂
ses till varen -
wiken wrote:Tjenis! fan vad fint det sag ut ludde. Hoppas alla mina kera cabsvenner har det toppen vare sig ni er hemma eller kvar po on. Va po trance igor ute i skogen, grym trip 🙂
ses till varen
aamen martin fan va gott. e du i staterna eller i mexico.. här e allt bara bra. . ses till sommarn. -
wiken wrote:Tjenis! fan vad fint det sag ut ludde. Hoppas alla mina kera cabsvenner har det toppen vare sig ni er hemma eller kvar po on. Va po trance igor ute i skogen, grym trip 🙂
ses till varenkul och höra att du lever.. =P vi ses när det börjar bli varmt
-
Hej, hej!
Litet sidospår i tråden å de här kanske är aningen internt, men jag känner min plikt, MÅSTE bara visa er ”orginalet från NORR”! Å hugo nu vet du hur renen ska se ut! 🙂 Ha de gott allihopa! -
ses till varen
Fan vad gott att höra från dig!!Jag gissar att du lever livet ordentligt där borta……
Ha det gött och hör av dig när du kommer hem!
Logga in för att svara.