Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing cabarete bay today!!

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2006 vid 20:32

hehe iofs..
    men utan att testas ordentligt på riktigt hade den säkert vart rätt kass.

e ju därför allt som släpps alltid e försenat. det har suttit nån å räknat på att det räcker å göra det på datorn å sen serieproducera direkt. av nån anledning dom ännu inte verkar ha förstått så blir det aldrig så utan den måste ändras en massa gånger för att funka i verkligheten å vipps är tiden ute för längesen.

(lite bitter e jag ju som hellre vill köra pulse än speed) 🙂

• lasse62

Medlem
    1 april, 2006 vid 06:05
    pjoter wrote:
    all riktig forskning görs genom att testa på riktigt. bara ingenjörer å annat löst folk som tror att man kan räkna fram hur grejer kommer funka.
    Nejru, forkning är en helt annan sak!
  • lasse62

Medlem
    1 april, 2006 vid 06:06

Tror du missa poängen där, men what’s new……..

• hugeo

Medlem
    2 april, 2006 vid 09:20

jag testa den där, vettifan.. lite stonker… Jag kör min custom mega Nezzy deluxe wave ride board from hell

• wiken

Medlem
    3 april, 2006 vid 00:31

Tjenis! fan vad fint det sag ut ludde. Hoppas alla mina kera cabsvenner har det toppen vare sig ni er hemma eller kvar po on. Va po trance igor ute i skogen, grym trip 🙂
    ses till varen

• luuddee

Medlem
    3 april, 2006 vid 02:02
    wiken wrote:
    Tjenis! fan vad fint det sag ut ludde. Hoppas alla mina kera cabsvenner har det toppen vare sig ni er hemma eller kvar po on. Va po trance igor ute i skogen, grym trip 🙂
    ses till varen
    aamen martin fan va gott. e du i staterna eller i mexico.. här e allt bara bra. . ses till sommarn.
  • johanw

Medlem
    3 april, 2006 vid 08:19
    wiken wrote:
    ses till varen

kul och höra att du lever.. =P vi ses när det börjar bli varmt

• yenny

Medlem
    3 april, 2006 vid 08:50

Hej, hej!
    Litet sidospår i tråden å de här kanske är aningen internt, men jag känner min plikt, MÅSTE bara visa er ”orginalet från NORR”! Å hugo nu vet du hur renen ska se ut! 🙂 Ha de gott allihopa!

• johanw

Medlem
    3 april, 2006 vid 10:53

hehe.. ja det e nog där han har fått det från

• gogga

Medlem
    3 april, 2006 vid 12:20
    wiken wrote:
    ses till varen
    Fan vad gott att höra från dig!!

Jag gissar att du lever livet ordentligt där borta……

Ha det gött och hör av dig när du kommer hem!

• fifi

Medlem
    3 april, 2006 vid 23:15

hahaha, gött Yenny. jag ska ut o rasta mitt polarbröd imorgon!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing cabarete bay today!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.