Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › cabarete suger?
-
cabarete suger?
Publicerad av anonym-anvandare på 31 oktober, 2004 vid 20:59har hort att det inte ar mer an 3-4dagar vind jan-april?
den riktigt bra sasongen ar val juni-augusti?
rambo_johnson svarade 20 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Hahahaha!!! Den var bra!
Cabarete är ju asgött på vintern. Bra swell och helt ok vind, och ungefär 28 gånger varmare än Sverige. -
men helt ok vind ber¡tyder val inte mer an 3-4 dagar vind per vecka?
-
54% vind i Dec och Jan, 75-85% vind i Feb o Mars, och några av världens fetaste kitespots, stanna du hemma
-
Är det många svenskar där i feb-mars, och går det att få tag i billiga flygstolar/biljetter?
-
blir alltid ett par, vi var ett jevla gang last year typ 15 pers
-
Kolla i Resa-forumet, 7000:- tur/retur, en tråd med folk som ska dit.
Slutet av januari för mig och minst två månader framåt. -
åker förmodlgen ner och går en kurs i tropiskt friluftsliv, men hur är vinden i september till december? inget bra?
-
ja vill ocksaå vara vidrig o resa ska bara bli lite rikare först så man kan vara extra vidrig/ Pontan
-
jag med pontan vi får sätta oss ner och komma på nått fuffens hur vi lurar bönderna här i mina trakter dom fattar juh inget ändå…
-
Svar till:
ja vill ocksaå vara vidrig o resa ska bara bli lite rikare först så man kan vara extra vidrig/ Pontan
[/ QUOTE ]
fan pintan hörde du stressar lite väl mycke på sitone..chilla ner o kom över
-
Svar till:
åker förmodlgen ner och går en kurs i tropiskt friluftsliv, men hur är vinden i september till december? inget bra?
[/ QUOTE ]
inge vidare då, fast December kan överraska
-
vad kostar det att leva där då? jag har ju tid men inte pengar… kost och logi, vad kostar det, om man planerar att bo en längre tid, 1-3 mån?
hör man hemma där om man bara har kitat ett år? kan ju åka och hoppa, men proffs är jag ju inte.
-
Svar till:
jag med pontan vi får sätta oss ner och komma på nått fuffens hur vi lurar bönderna här i mina trakter dom fattar juh inget ändå…
[/ QUOTE ]
Javiiiiist de blir bra!! när kommer ni upp till sthlm o super
-
Exempel på Cabarete-priser sommaren 2004:
-boende, 50 meter från beachen 1-2:a: från 250 USD / mån och uppåt
-boende 200 meter från beachen 1-2:a; från 170 USD / mån
-lunch, schysst ställe: 40 kr
-lunch, billigt ställe: 25 kr
-middag: 70 kr och uppåt
-öl: 30 kr
-mat i butik: 20% billigare än i Sverige
-moppe-taxi till kite-beach: 3 kr (3 km)
-gua-gua (fullpackad toyotabuss) till kitebeach: 2 kr
Logga in för att svara.