Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cable i trädgården….

• Cable i trädgården….

Publicerad av lance på 14 augusti, 2011 vid 19:06

Ngn som vet hur stor yta man behöver för att bygga en Cable park?
    Med dagens regn är det vatten till vaderna på vissa ställen på tomten så ngn dag till med samma tryck så kan man nog börja projektera.
    Ngn som går i samma tankar i Göteborgsområdet?

above_the_law svarade 13 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rickard_nr1

Medlem
    14 augusti, 2011 vid 19:26

kan man inte göra en aplång bana i mölndalsån, den blir ju snart bredare med lite regn:P

• above_the_law

Medlem
    16 augusti, 2011 vid 11:24

Ha ha, jag något gott förde det ju med sig i a f!
    Börja med bungee eller wich vet ja. Borde gå att få ihop hyfsat snabbt med lite googlande.

Lance: Fick för övrigt tillbaka min plånbok från Sidi Kaouki idag! Helt tom så klart så när som på några visitkort, ett shellkort och några foton. Det var hotellets ägare som skickade den och skrev att dom hittat den under en stor kruka på tak-terrassen. Där gömde i a f inte jag den;-)… Hon beklagade verkligen och bjöd på två nätters kostnadsfritt boende nästa gång jag är där som plåster på såren och för att hon först inte ville tro på mig:-)! Wöööörd!
    När åker vi igen:-)?

• lance

Medlem
    16 augusti, 2011 vid 20:37

Jag kan nog komma loss men har ingen som bjuder 😉 Frun säger att jag inte får prioritera det…..
    En resa till Agadir, hyrbil en vecka och bo i Essaouria en vecka vore grymt 🙂

• above_the_law

Medlem
    17 augusti, 2011 vid 15:11
    Lance;666012 wrote:
    Jag kan nog komma loss men har ingen som bjuder 😉 Frun säger att jag inte får prioritera det…..
    En resa till Agadir, hyrbil en vecka och bo i Essaouria en vecka vore grymt 🙂

Oki, förstod inte det första så får väl kolla på långhelg i höst m a o:-)!
    Men först blir det Danmark 26-28 augusti på Kite Wave Jam och DM.
    Vilka är på?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cable i trädgården….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.