Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Cable park
-
Cable park
Publicerad av dezzi på 10 augusti, 2007 vid 17:19Hej!
Jag och ozzie-killen e trötta på vindstilla dagar och tänkte dra över till cable parken imorgon (lördag) eller på måndag. Vi har bil o allt men behöver lite folk att fylla bilen med. Hör av er om ni e sugna. Smsa/ring helst i så fall eftersom jag inte kan kolla nätet så ofta 0704-420570. Annars skriv här så kollar vi imorgon bitti eller nåt.
holmabolma svarade 17 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
hej hej. har kitat i några år nu men vet inte vad cabel park är för något. hade vatt tacksam för förklaring. masse
-
Det kommer att vara tävling där i helgen så tror inte att man kan köra alls då
-
Jag hakar gärna med på mån lr ngn gång i veckan.
/Anders
-
Dezzi jag är sugen att hänga på om du står ut med mig….
-
Dezzi var visst upptagen med jobb lr ngt idag, föreslog onsdag ist.
Ser ju dock ut att bli lite vind då.Jag sticker gärna idag. Nån som vill me?
Henke: hur är det me axeln?
/Anders
-
Hej!
Om det inte blåser på onsdag så kan vi åka då. Det verkar visserligen som om om det kanske blir lite vind då, så vi får avvakta. Annars skulle jag kunna åka dit imorgon vid två-tiden, men det kanske är lite för sent för att hinna få ut så mycket som möjligt av dagen? Vad sägs?
-
@skejtar_henke 404842 wrote:
Det är skit om jag ska var ärlig..
usch då… get well!
@Dezzi 405030 wrote:
Hej!
Om det inte blåser på onsdag så kan vi åka då. Det verkar visserligen som om om det kanske blir lite vind då, så vi får avvakta. Annars skulle jag kunna åka dit imorgon vid två-tiden, men det kanske är lite för sent för att hinna få ut så mycket som möjligt av dagen? Vad sägs?
Kan nog bli lite sent. De stänger kl 6, iof bara killar, men tror inte jag kan lura dem. 🙂
Logga in för att svara.