Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Cabo verde, Ponta lema
-
Cabo verde, Ponta lema
Publicerad av maglu på 21 januari, 2014 vid 03:04Söndagen bjöd på swell!
Hmm, tapatalk kan inte ladda bilder, kraschar, så får bli senare….
Lyckas inte ta bort inlägget heller..maglu svarade 10 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Jädrar. Kan lugnt säga att så såg det inte ut på Ponta Leme när jag var där. 🙂
-
Det var en sjuk dag att få vara med om, att få se sådan windsurfing, riktigt nära och att dessutom vara ute där! Det var lättare segling längre ut mot udden, så även jag fick ta del av denna dag.
Ett minne för livet.Ett försök att beskriva veckan på Kap Verde:
http://malusurf.blogspot.se/2014/01/sa-stort-det-kan-bli-vid-ponta-leme-dag.html -
Mäktigt, tack för den rapporten! Som sagt något annorlunda än vad man själv sett där…
-
Ja, där blir suveränt fin vågridning när traden legat på ett tag med större styrka, och särskilt när tidvattnet timade rätt. Kul känsla att segla så nära land längs udden på peelande väggar. Lite byigt kan det bli närmast land men ujuj så rena och släta vågor.
-
-
Riktigt fina bilder!!
Kap Verde ligger på listan att besöka! -
Nej, han var inte där den veckan. Synd, skulle varit kul o sett honom segla den dagen.
Sent from my RM-821_eu_sweden_235 using Tapatalk
-
Några blandade klipp från resan. Förstår i efterhand inte varför jag inte körde systemkameran i filmläge en enda gång den stora dagen 🙁
Timelapse från Angulo-centret med äggklocka för panorering:
Logga in för att svara.