Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing cabrihna kan slänga sig i väggen

• cabrihna kan slänga sig i väggen

Publicerad av karolinaekblom på 10 augusti, 2005 vid 08:34

I dag hände det sjukast jag varit med om. när jag stod och pumpade det var typ ingen luft i kiten, och då bara small det. Jag undrade var det var men hittade inget hål :S mysko! sen pumpade jag vidare men det fyldes inte med mer luft. Jag fick öppna min kite och upptäckte att den gått sönder inuti. confused.gif helt sjukt. Så det blev inget för mig i dag frown.gif

goggor svarade 19 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • melker

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 08:37

Vi kommer ner med en hög kites i eftermiddag. Skanör tror jag. Tar med riktiga kites så kan du få låna o prova.

• karolinaekblom

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 08:39

OK, hur dax ungefär?

• melker

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 08:44

14.00 typ…. Vet inte vart än bara….

• karolinaekblom

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 08:46

okej du kan väl säga när du vet så ser jag om jag kan kommma då =)

• egan

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 08:46

ja men då säger vi skanör 1400!!

• angelika

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 09:08

ja cabrinha är bara skit, nu måste jag laga den jävla draken också.

• rocco

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 09:10

Det spelar ingen roll om det var en Cabrinha eller någon annan kite pumpade upp. det kan hända med vilken som helst. Bladdern på insidan hade antagligen skruvat sig. o då kan du räkana med att det smäller om du pumpar upp den. E det en ny kite o man ska pumpa upp den så kan man pumpa i lite luft o sen klämma o skaka på strutsen o LE så bladdern lägger sig rätt om den inte redan gör det.

• karolinaekblom

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 09:12

OK, tack så mycket för tipset.

• karolinaekblom

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 09:13

Okej det är bara jag som kan kommma av cabrihna tjejerna för de andra åker till varberg i dag.. men jag ska se om mamma kan köra ner mig =)

• karolinaekblom

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 09:36

tyvärr, jag kan inte komma ner i dag för jag följer med tjejerna till Apelviken. Tack för att ni ville hjälpa till. Kanske en annan dag!

• stebe

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 10:05

När du lagat bladdern och skall stoppa tillbaks den, smeta in den med talk, potatismjöl eller liknande så vrider den sig lättare på plats.

• karolinaekblom

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 10:09

hur lagar man den då?

• sj0gren

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 10:14

Köp en ny

• samhansson

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 12:22

are you får REEEEEELLLLLLL?

• stebe

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 12:23

Är hålet inte för stort kan du lappa igen det, annars är det bara och bita i det sura äpplet och köpa en ny bladder.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing cabrihna kan slänga sig i väggen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.