Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Cabrinha 2013 pump till 2012 switchblade
Taggad: cabinha pump
-
Cabrinha 2013 pump till 2012 switchblade
Publicerad av felow på 19 maj, 2014 vid 07:51Någon som vet om en 2013 Cabrinha pump passar till en Cabrinha kite från 2012?
andersr svarade 10 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Ja, alla pumpar passar i stort sett alla kites eftersom det på slangen ofta sitter flera olika storlekar av munstycken. Om jag inte missminer mig använder Cabrinha sig av det största munstycket.
-
Har cabs bytt till större ventiler nu? De jag sett har bajonettfattning och pumpen kommer med en speciell anslutning. Men de jag testat på funkade det att pumpa med ett vanligt munstycke också, bara klämma på. tror det var det stora som du säger Andreas.
-
@Milkman 723344 wrote:
Har cabs bytt till större ventiler nu? De jag sett har bajonettfattning och pumpen kommer med en speciell anslutning. Men de jag testat på funkade det att pumpa med ett vanligt munstycke också, bara klämma på. tror det var det stora som du säger Andreas.
Dom bytte 2012/13 från adaptern till att bara haka på slangen, mkt bättre!
-
Ja det funkar med 2013 års pump på äldre cabs eftersom munstycket fortfarande finns kvar på de slangarna.
Logga in för att svara.